Avatar billede quarp Nybegynder
13. juni 2002 - 18:26 Der er 12 kommentarer

Tv-Out

Jeg har et Geforce 2 mx 400 med tvout som jeg gerne vil sætte til mit tv. Jeg har både "Scarstik" Og Vidio/Audio stik på tv´et. Har i nogle link til nogle fede drivere eller noget kunne det være for fedt! Grunden til jeg spør´her er at min driver på den pågældende cd til grafikkortet ikke virker på min com, programmet hedder vist nok twinview!
Kan i hjælpe?
Avatar billede daduck Nybegynder
13. juni 2002 - 18:28 #1
Prøv www.nvidia.com. Og ellers er programmet TVTool også ret godt. Mener du kan finde det på TvTool.de
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juni 2002 - 18:30 #2
Avatar billede quarp Nybegynder
13. juni 2002 - 18:33 #3
Men det kan man kun bruge i en periode på 14 dage! Så det gidder jeg ikke...
Avatar billede panic-killer Nybegynder
13. juni 2002 - 18:41 #4
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juni 2002 - 18:41 #5
prøv de drivere jeg henviser til - så skulle det gerne virke :)
Avatar billede aners Nybegynder
13. juni 2002 - 18:50 #6
Jeg har samme kort, og det kræver som 'metal hansen' siger, blot
at du installerer driverne fra Nvidia's hjemmeside, eller fra tweakup.dk

Når disse er installeret finder du fanen "Twinview" under "Advanced"
Ganske enkelt, og ikk noget pjat med Tv Tool og limit på 14 dage.
Avatar billede quarp Nybegynder
13. juni 2002 - 19:16 #7
Det er ikke et nvidia kort! Men supercolor!
Avatar billede quarp Nybegynder
13. juni 2002 - 19:20 #8
Men det har måske ikke nogen betydning, men nu prøver jeg den der 21.83, så må vi se hvad der sker!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juni 2002 - 22:10 #9
det har ingen betydning at det er et supercolor!
chippen er stadig den samme.

www.fotx.net/metal_hansen
Avatar billede cgleerup Nybegynder
25. juni 2002 - 13:41 #10
når du siger at den driver der er med ikke virker er det så grundet styresystemet eller en fejl på cdén eller hvad.
Under alle omstændigheder vil jeg mene at du opnår den bedste performance ved at benytte drivere fra producenten selv, så tjek ved Geforce.
Ellers er der også et par andre ting der spiller ind - nemlig dine tilslutninger og indstillinger for særmen/skærmene.
I properties skal du vælge advanced og så twinview eller noget i den stil - under dette punkt har du mulighed for at fortælle maskinen om du bruger svs/component eller phono/composit tilslutning. Svhs er et lille rundt stik med en række meget små ben i, et stik det ligner lidt et PS2 stik. Phono er et lille rund stik, ofte rødt, gult eller hvidt - de fleste kender det fra lydkabler osv. til bl.a stereoanlæg og videokameraer.

Desuden skal du indstille din maskine til at benytte signalstandarden Pal 24 frames per. sek.
og IKKE NTSC der er en standard som bl.a. benyttes i USA og altså ikke på Europæiske fjernsyn
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. februar 2003 - 05:58 #11
lukketid?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:55 #12
lukketid?!