Avatar billede dreamspawn Nybegynder
13. juni 2002 - 17:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gforce3 TI500 boller med in Skærm

Case : Jeg har lige installeret et Gforce3 TI 500 med TV-out (Fra Creative) i min maskine - og efter jeg prøvede at bruge TV-outfunktionen og skiftede tilbage til min "alm." Skærm, så har skærmbilledet Vredet sig totalt. Jeg køre WinXP på maskinen, men det er også inden Windows indlæses at den er gal - f.eks. i BioS opsætning.

Hvad gør jeg ?

P.S. Har lige hentet nyeste driver fra Creative i håb om at det hjalp, men ak nej.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
13. juni 2002 - 17:42 #1
du har nok skruet for meget op for dampen - start i fejlsikret tilstand og sæt opløsningen ned til noget din skærm kan klare og hent de sidste nye detonator drivere på Nvidia.com
Avatar billede groggy Nybegynder
13. juni 2002 - 17:48 #2
Et skud i tågen. Prøv at degause (tror jeg nok det hedder) din skærm.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. juni 2002 - 17:50 #3
prøv med en anden skærm, og hvis det samme prob er der så prøv kortet i en anden maskien, måske er det brændt af§§
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. juni 2002 - 17:51 #4
hundevennen, problemet er også i bios.. så det hjælper jo ikke manden
Avatar billede commander Nybegynder
13. juni 2002 - 18:54 #5
har du checket diverse "skærm opsætinger" i skærmen ???
Avatar billede fisker_p Nybegynder
13. juni 2002 - 20:10 #6
prøv at slå video shadow fra i bios
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
13. juni 2002 - 22:22 #7
Hør her rødder - det lyder alt sammen meget godt - eller gør det nu også det ? - Det ligner faktisk bare en jagt på billige point, kom med noget bedre
Avatar billede groggy Nybegynder
06. november 2002 - 10:42 #8
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
07. november 2002 - 19:48 #9
dream - har du fundet problemet?
Avatar billede dreamspawn Nybegynder
12. februar 2003 - 17:59 #10
Det er min skærm der er gået i stykker :-(