Avatar billede commander Nybegynder
13. juni 2002 - 17:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kaspersky Anti Virus personal 4.0 eller PC-cillin 2000?

Hvad er bedst:
Kaspersky Anti Virus personal 4.0 eller PC-cillin 2000?
Avatar billede nuki Nybegynder
13. juni 2002 - 17:23 #1
Kaspersky Anti Virus personal 4.0 syntes jeg bedst om...
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
13. juni 2002 - 17:27 #2
Kaspersky Anti Virus har den bedste bruger overflade. Jeg tror ikke der er forskel på hvilke vira de kan "opfange" - det er nok de samme :-)

Jeg foretrækker Norton AV 2000
Avatar billede commander Nybegynder
13. juni 2002 - 17:33 #3
Mariegaard  jeg tænkte mere på funtionaliteten jeg har ikke brug for bruger venlighed men et program der opdatere lige som norton (og det gør Cillin)
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
13. juni 2002 - 19:59 #4
Det gør Kasper også. - altså opdatere
Avatar billede commander Nybegynder
17. juni 2002 - 21:49 #5
Mariegård hør her Jeg er beta tester m.m. jeg ved sgu nok LIDT mer om hvilke programmer der opdt. mest  det jeg ville vide var hvilket der havde flst funk (webtrap mailtrap osv.) any way valgte cillin (er sgu godt) ;)