Avatar billede thomasn4 Nybegynder
13. juni 2002 - 17:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Drivere som passer

Jeg har tilsyneladende problemer med Win XP og drivere etc. til mit hardware - med win 98 var der ingen problemer

NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro
Jeg kan ikke længere spille ex. counter strike - spillet vil simpelthen ikke starte

er der nogen der ved hvor jeg kan hente drivere som passer til mit grafikkort
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. juni 2002 - 17:18 #1
www.tweakup.dk => download => nVidia => hent XP drivere 23.12
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 17:19 #3
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 17:20 #4
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
13. juni 2002 - 17:26 #5
hmmm er der ikke en .exe fil ???
kan ikke lige se hva man skal gøre - jeg har pakket det ud deslige.................
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 17:32 #6
Højreklik på denne computer>>enhedshåndtering>>find dit grafikkort>>og tryk egenskaber>>tryk så opdater driver>>og vælg destinationen hvor driverne er
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 17:36 #7
enhedshåndtering er under hardware i xp
så:
Højreklik på denne computer>>Hardware>>enhedshåndtering>>find dit grafikkort>>højreklik>>og tryk egenskaber>>driver>>tryk så opdater driver>>vælg avanceret>>og vælg destinationen hvor driverne er
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 18:31 #8
HALLO virker det??
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
13. juni 2002 - 20:18 #9
ups ja ja ja jaaaaaaaaaaaa  :0) jeg ska nok

jeg er ved at installere CS igen og ved faktisk ikke rigtigt om det virker endnu - hvor ser man om man har fået nye drivere installeret ?
Avatar billede hpg Nybegynder
14. juni 2002 - 04:45 #10
Prøv www.nvidia.com download xp. Jeg mener den nyeste driver hedder 23.82
Avatar billede thomasn4 Nybegynder
14. juni 2002 - 08:47 #11
Hej igen igen !!
Westhi får pointsne - procedyren gik lige igennem og jeg kan nu rent faktisk spille CS igen - mit liv er helt igen :0)
men jeg synes XP kræver meget af min lille computer 400 mhz/192 ram - er der ikke noget med at man kan lave XP om til win98 - eller noget i den stil.......
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2002 - 16:05 #12
takker for points :)