Avatar billede pezzie Nybegynder
13. juni 2002 - 16:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Frames og navigationsmenu ! DEl 2

Jeg har lavet en side opdelt i 2 frames ( top og main ), hvor der er placeret en menu i main. Det virker fint nok.

En af henvisningnerne i menuen fører hen til en anden side ( samme webside ) med 3 frames ( top, main og indhold ). Her er både en menu i indhold ( placeret til venstre ) og menu i main er den samme som før. Menuen placeret i indhold åbner så sider i main - det virker fint nok.

Meningen er så, at bruger man menuen i main og klikker på et link - skal den side gerne åbnes i 2 frames ( tog og main ). Men det virker IKKE.

Altså: jeg går fra 2 frames til 3 frames, men jeg kan ikke gå tilbage til 2 frames - hvorfor ikke ?????

PS: Menu i main og indhold er lavet i javascript

De hedder forskellige navne ( main og main_wnd ).

Ved godt at det er en gentagelse, men har vist accepteret tidligere svar ved et uheld.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 16:30 #1
Prøv lige at smide et link. Det er svært kun at arbejde ud fra en kort beskrivelse.
Avatar billede pezzie Nybegynder
13. juni 2002 - 17:51 #2
har ikke rigtigt noget sted at uploade ... kan jeg sende det til dig ??
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 17:57 #3
Ja, men så må jeg ikke få points! :)
Bare upload det på www.friserverplads.dk eller sådan noget!
Men hvis du ikke gider det, så er min mail

phoenixv@post.com
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
16. juni 2002 - 18:45 #4
(LM)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2002 - 21:29 #5
"(LM)" - Hvad er det lige, det betyder, Mikoalngelo?

Men du må hellere lukke spørgsmålet, Pezzie!
Avatar billede pezzie Nybegynder
17. juni 2002 - 23:03 #6
Phoenixv - Gider du lave et svar, så du kan få points for din hjælp.

Thx

Pezzie
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2002 - 17:45 #7
Jeg har jo ikke hjulpet, så du må hellere selv svare og tage pointsene tilbage! :)
Avatar billede pezzie Nybegynder
18. juni 2002 - 22:47 #8
Ok