Avatar billede med Nybegynder
12. marts 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan Flash 2.0 redirecte ?

Jeg ved at Flash 3.0 kan redirecte, men kan Flash 2.0 også det, og i så fald hvordan?
Avatar billede des Nybegynder
12. marts 1999 - 18:43 #1
Redirecte til hvad? Forklar...
Avatar billede med Nybegynder
14. marts 1999 - 10:15 #2
Jeg ønsker at sende folk videre til en anden side.

Dette skal ske for at teste om brugeren har Flash-plugin'en installeret. Derfor skal videresendelsen ske med det samme.

Håber det var info nok?
Avatar billede tomboz Nybegynder
04. april 1999 - 21:55 #3
Jeg er ikke så meget inde i det der flash jeg ved kun at det kan vise nogle bestemte ting på nettet, men jeg tror ikke det kan sende folk videre til et andet sted, der skal du nok bruge Java...Og det er noik lidt sværere for er skal du lære at programmere...
Avatar billede med Nybegynder
07. april 1999 - 10:47 #4
Jeg har nu fundet ud af at Flash 2 kan redirecte. Så "tomboz", der scorede du lige en femmer...  :)