Avatar billede trickydicky Nybegynder
13. juni 2002 - 13:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ftp

Jeg har fundet adskellige gode programmer så jeg kan hente ting fra andre der har ftp. Hvilke ftp programmer kan jeg bruge til opsætning, så andre kan hente fra mig, altså logge sig ind på min computer?
Avatar billede ccosit Nybegynder
13. juni 2002 - 13:40 #1
G6 ftp server el. bulletproof ftp server fungere udemærket!
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
13. juni 2002 - 13:43 #2
Den overnævnte er også min foretrukne, men skal du have en ftp-server der er freeware så prøv en af disse:

http://download.com.com/3120-2001-0-1-0.html?qt=ftp%2Bserver&author=&titlename=&desc=&dlcount=&daysback=&swlink=&os=&li=49&dlsize=&ca=
Avatar billede trickydicky Nybegynder
13. juni 2002 - 13:44 #3
ja men er de ikke indrettet så jeg kan bruge dem til at hente fra andre, men de kan ikke hente fra mig
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
13. juni 2002 - 13:49 #4
mener du ftp-programmer? Denne liste er over ftp-servere, som du skal indstallere på din computer, så den kan bruges som en ftp-server for andre
Avatar billede trickydicky Nybegynder
13. juni 2002 - 13:52 #5
jeg mener, hvordan kan folk via ftp logge sig på min computer, og hente musik og alt muligt andet. Kan g6 klare det problem
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
13. juni 2002 - 13:57 #6
ja