Avatar billede stof Nybegynder
13. juni 2002 - 13:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

AJWebdesign????

Jeg har webhotel ved AJ webdesign og jeg har prøvet at opsige det siden slutningen af februar... Jeg har sendt mange breve og e-mail. Jeg har også ringet dem ca. en gang om ugen her på det sidste. Men der er ingen hjemme...!
Jeg har lige prøvet at sende et anbefalet brev som bare blev sendt tilbage. De vil ikke modtage det... Det er ikke fordi de er flyttet for det er de ikke... HVAD GØR JEG?
Avatar billede robin-steen Nybegynder
13. juni 2002 - 13:14 #1
rene ord for pengene! deres metoder ser ud til at virke!
jeg har ikke tidligere haft noget lignende men jeg synes du skal gøre alt for at fortælle forbrugerne at det ikke er her de skal oprette web hotel i fremtiden!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. juni 2002 - 13:22 #2
prøv at kontakte

http://www.forbrugerstyrelsen.dk/

hvis de ikke kan hjælp kan de garanteret henvise til anden instans.
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. juni 2002 - 13:31 #3
svar
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. juni 2002 - 13:40 #4
bacardil: Hvad skal det svar til for ?
Avatar billede n/a Nybegynder
13. juni 2002 - 13:41 #5
Det virker som om firmaet er lukket. Har hørt at flere har prøvet kontakte dem i flere uger på telefon o.s.v. uden at få svar
Avatar billede stof Nybegynder
13. juni 2002 - 13:44 #6
invisibleman <- jeg havde oprettet et spørgsmål for lang tid siden... http://exp.dk/spm/214701 der svarede han lige i...