Avatar billede stratos Nybegynder
13. juni 2002 - 12:22 Der er 1 kommentar

Batch scanning med HP OfficeJet G95

Jeg skal skanne en del sider ind med en G95. Under director kan man vælge scan og derefter Archive Photo under Send To.

Her kan man så skanne ind via den auomatiske arkføder, problemet er bare filformat er JPG med en høj komprimering, således at det indskannede bliver at meget dårlig kvalitet.

Jeg kan ikke finde noget sted at ændre filformat/komprimering.

Nogen forslag?
Avatar billede trinity Nybegynder
15. juli 2006 - 11:38 #1
I HP Director burde du kunne ændre hvilken filtype der skannes til samt kvaliteten af denne, prøv evt. at tage et kig her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=dk&dlc=da&product=61562&lang=da&docname=bpu00781

Du skal nok i Scan document settings eller Scan picture settings for at ændre det.

Det er desværre lidt tid siden jeg sidst har set HP Director så jeg er ikke helt sikker på dette.