Avatar billede supermus Nybegynder
13. juni 2002 - 12:02 Der er 3 kommentarer

Forstår billede on mouseover

Jeg viser 10 billeder på en side i lille udgave og så vil jeg godt ha' at billede skal vises i normal størrelse når jeg kører musen hen over, hvordan gør jeg det?
Avatar billede cdc Novice
13. juni 2002 - 12:39 #1
Forstår ikke helt dit spm. Skal billedet vises i samme selle som der hvor du kører musen over, skal billedet vises et andet sted, eller skal billedet
Avatar billede cdc Novice
13. juni 2002 - 12:40 #2
skete et eller andet her..spookie...forsetter lige, eller skal billedet åbnet i et nyt vidue

/cdc
Avatar billede skovenborg Nybegynder
13. juni 2002 - 13:16 #3
Hvis det skal vises i normal størrelse lige oveni det lille, kommer det til at se lidt sært ud når man kører musen ud igen. En mouseover er mest beregnet til samme størrelse billede hvis billedet skal ændres.

Derfor vil løsningen nok være at lave en i en seperat boks eller celle.