Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
05. august 2000 - 12:36 Der er 9 kommentarer

LAV DANMARKS BEDSTE SMSSENDER OG VIND MASSER AF PRÆMIER

Kunne du tænke dig at vinde masser af præmier bl.a dvd\'er,cd\'er og meget mere. Det er nu muligt.

Du kan stille op i konkurrence danmark\'s bedste SMS sender.

Skriv dit navn og e-mail til konkurrence@rji.dk og vi vil fortælle dig hvordan den skal laves og hvornår den skal være færdig
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2000 - 14:48 #1
var det ikke nemmere at fortælle det her?
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
05. august 2000 - 17:33 #2
Det har du måske ret i. her er data\'en til konstruktion af Danmarks bedste sms-sender.

SMSsenderen skal fungerer på denne måde.

1. Man skal få en bekræftelse på om beskeden er afleveret eller om telefonen er slukket( ligesom http://www.besked.dk eller http://www.coolsms.dk
2. Der skal ikke tilføjes en afsender som f.eks peter@smssender.dk i toppen. Det skal være ligesom  http://www.besked.dk eller http://www.coolsms.dk hvor der bare står fra f.eks peter i toppen
3. Der skal være mulighed for at man ikke behøves indtaste afsender. Så skal det fungerer ligesom på besked.dk hvor der så bare ikke står noget i toppen
4. Der skal tilknyttes en telefonbog til sms-senderen. Hvor man logger ind og derefter har sin egen telefonbog.

Skal laves i ASP eller cgi og html. Telefonbogen skal vel laves med database og det skal være ACCES. Det skal laves til JMAIL

Når ens produkt er færdig sender man linket til konkurrence@rji.dk

Med venlig hilsen

Jens Riis
Avatar billede zneo Nybegynder
05. august 2000 - 17:56 #3
Kræver det ikke en sms gateway? Jeg er også interesseret i løsninger.
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
05. august 2000 - 17:57 #4
Coolsms har det da. mobilemail.dk havde også et på et tidspunkt
Avatar billede spacey Nybegynder
05. august 2000 - 19:21 #5
rji>>>> Man SKAL have en SMS gateway for at få SMS senderen til at fortælle om beskeden er modtaget eller ej!

Mange af dem der har små sider som alligevel gør det snylter bare på besked.dk.

Bla har www.jehat.dk vidst nok lavet et script som sender via besked.dk\'s service...

//Jens
Avatar billede spacey Nybegynder
05. august 2000 - 19:23 #6
Hmmm, den ligger vidst ikke på jehat.dk mere....
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
05. august 2000 - 20:00 #7
Så skal der integreres et sådan Gateway via Besked.dk

Jens Riis
Avatar billede zneo Nybegynder
06. august 2000 - 14:01 #8
Èr der nogen der ved, hvad en gateway koster?
Avatar billede monstersurf Praktikant
18. maj 2001 - 21:38 #9
denne er hurtig http://sms.monstersurf.dk/

der er midlertidigt problemmer med sonofon, men problemmet ligger hos sonofon :)