Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 09:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Dansk internetbutik

Jeg påtænker at lave en internet-butik.
Men pengene er små, er der nogen der ved om der findes et program man kan købe, uden at man skal betale abonnement hver måned
Avatar billede staz Nybegynder
13. juni 2002 - 09:44 #1
Når du siger internet butik.... Hvad mener du sådan helt konkret da. Altså hvilken form for internet butik. Jeg ved at det ikke koster noget at have en internet butik uden pbs, altså dankort betaling. Det er kun udviklingen der koster noget...

Hvis du derimod vil have med dankort betaling skal du betale for den service... Jeg ved dog ikke præcis hvor meget.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
13. juni 2002 - 09:45 #2
Du kunne eventuelt kigge på: http://www.pbs.dk/
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 10:58 #3
Jeg ønsker ikke dankortbetaling på min internet-butik.
Men kun et program der kan magte opgaven,
jeg har prøve-downloaded "Phensoft webstore"
som er et udemærket program og let at bruge,
men som sagt er der abonement på programmet
Avatar billede staz Nybegynder
13. juni 2002 - 11:00 #4
Altså et program som du kan bruge online som et shopping system, hvis jeg har forstået rigtigt?
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 11:03 #5
Yes !
Men jeg skulle gerne kunne arbejde med det offline, og derefter overføre det til en side
på min nuværende hjemmeside.
Avatar billede staz Nybegynder
13. juni 2002 - 11:53 #6
Den var værre... Kender ikke nogle e-shop programmer desværre. Måske kan du finde noget her:

http://www.e-supplies.dk/
http://www.estores.dk/

---- Staz ----
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 12:06 #7
Er "staz" den eneste der har noget at sige
i denne sag - I plejer da næsten at stå i kø for at svare ??
Avatar billede stof Nybegynder
13. juni 2002 - 12:12 #8
Avatar billede xyborx Nybegynder
13. juni 2002 - 12:14 #9
"I plejer da næsten at stå i kø for at svare ??" - Jeg tror problemet er, at vi er vant til selv at lave det hele. Uden nogen programmer til at klare det kryptiske :)
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 12:45 #10
Ja, jeg må jo forsøge at gå ind og se på de anviste sider og se om det er noget jeg kan hitte ud af - men sådan noget tager jo tid og hvis det var det jeg havde nok af, så ville jeg jo heller ikke springe over hvor gærdet er lavest, og man skal vel også have lidt forstand på den slags for at kunne programere ??? og jeg er så at sige kun almindelig bruger.
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 12:50 #11
til xyborx
Ja, I er vant til selv at lave det, der er vel også derfor at I sidder som "eksperter"
og det er vel derfor at vi "dummies" spørger jer til råds.
Avatar billede staz Nybegynder
13. juni 2002 - 13:09 #12
slodk.... 200 points for 2 links. Er det ikke lige i overkanten?
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 13:28 #13
Hvis du så mit ansigt nu, ville du se alle mine lattermuskler røre på sig; for jeg tænkte nok at jeg ville få ballade !!!!
Vil du så gerne lige fortælle mig hvordan man fordeler disse point. For da jeg bare ville acceptere svaret fra "stof" og give ham et par enkelte point, og resten til dig - så var der igen noget med min "ekspertice" der svigtede, for "systemet" stjal bare alle pointene og gav til "stof" - UPS, men hvad skulle jeg gøre ????
Jeg siger det bare "jeg er altså ikke klogere"
Måske kan I finde ud af det indbyrdes ?????
Avatar billede stof Nybegynder
13. juni 2002 - 13:32 #14
jeg skal nok give point til staz...

slodk <-hvad havde du tænkt dig han skulle have...?
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 13:35 #15
Jeg glemte helt at sige, at jeg selvfølgelig heller ikke fik noget ud af at downloade disse 2 links, JEG FATTER IKKE EN BRIK !!
Jeg må nok ty til at købe "Penhsoft Webstore"
og betale hvad det koster... ak ak
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 13:36 #16
Tak for det "stof" jeg tror, hvis ikke du bliver atl for ked af det, at jeg vil give ham 150 point.
Avatar billede stof Nybegynder
13. juni 2002 - 13:40 #17
det er da helt i orden slodk...

staz <- http://www.eksperten.dk/spm/224000
Avatar billede stof Nybegynder
13. juni 2002 - 13:41 #18
slodk <- en anden gang for at fordele point skal du gå ind i avanceret og skrive havd de forskellige folk skal have af point...
Avatar billede slodk Nybegynder
13. juni 2002 - 14:01 #19
Tak for oplysningen, det skal jeg nok huske en anden gang, du skulle næsten have lidt point tilbage igen, for det var jo "staz" jeg spurgte:
Dog en sidste kommentar: Jeg har samtidig været i løbende kontakt med "Phensoft" og det viser sig at det er en fejl fra én af deres forhandlere at man skal betale løbende abonnement. Så nu køber jeg programmet....
- og hvis jeg finder ud af at jeg vil have dankortbetaling i min butik, kan jeg gratis oprette dit med www.freepay.dk
Tak for denne gang.