Avatar billede bukse Nybegynder
05. august 2000 - 09:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lige margen

Hvordan kan jeg få lavet lige margen på en tekst som står i en celle i en tabel.
Jeg tror det kun kan laves med html-koder., men hvordan ser koden så ud
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. august 2000 - 16:46 #1
Lytter lige med til koden her ... Normalt kan man ikke, men jeg har set en hjemmeside, som havde ligemarger, men da jeg ikke er den store HTML haj, kunne jeg ikke lige gennemskue hvordan de gjore.
Avatar billede ujdesign Nybegynder
05. august 2000 - 17:00 #2
Hva\' mener du, den er sku da altid lige.
(venstre margen)?
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
05. august 2000 - 17:12 #3
<p align=\"justify\">din tekst</p>

/Madsen
Avatar billede bukse Nybegynder
05. august 2000 - 17:42 #4
Tak for svaret, har prøvet men det virker ikke
/bukse
Avatar billede beanworld Nybegynder
05. august 2000 - 17:53 #5
Det lyder lidt dumt! - Men et program jeg har arbejdet med kan lave lige margine, menlig Microsoft Word - lav et HTML dokument deri, så kan du godt få det med lige margine, derefter kan du jo bare include det til prontpage eller hvad du bruger!
Avatar billede lpj Nybegynder
07. august 2000 - 08:35 #6
Hej med dig
Hvis du bruger Frontpage 2000 kan du gøre på følgende måde. Stil dig i cellen og højre klik med musen, gå ind i \"egnskaber for celle\". Klik i vandret justering, der finder du lige magner.