Avatar billede broodwar Nybegynder
05. august 2000 - 01:55 Der er 12 kommentarer og
7 løsninger

Hvor skal man tilmelde sin side?

Prøv at kigge på jeres besøgende... Hvor får i flest henvisninger fra?

Siden er tilmeldt de fleste store:
kvasir
jubii
alltheweb
etc.
Avatar billede broodwar Nybegynder
05. august 2000 - 01:56 #1
Er der en god dansk side ligesom: http://www.ijs.co.nz/submit/submit.htm hvor man kan tilmelde sin side flere steder bare på en masse danske og de største udenlandske hjemmesider?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2000 - 09:00 #2
Fra reklamer sendt ud med posten/reklameer på tekst TV
Avatar billede 8800 Nybegynder
05. august 2000 - 11:02 #3
Ja Her er bl.a. en side: http://www.add2me.dk/
Avatar billede riejensen Nybegynder
05. august 2000 - 20:22 #4
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2000 - 09:32 #5
Ja også brygge jeg på et alternativ til de nuværende søgetjenester. En site hvor nyt på DK internet kan anmeldes, sammen med en masse andre spændende ting.
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. august 2000 - 12:34 #6
riejensen--
Hvad blev der egentlig af den megaside som http://jfl.dk/submit/ ville have lavet?
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. august 2000 - 12:36 #7
Hej bettemand husk toplisterne på www.altergratis.dk:)
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2000 - 14:04 #8
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2000 - 14:04 #9
Avatar billede riejensen Nybegynder
06. august 2000 - 17:08 #10
<<tommyf hvis jfl.dk fik lavet en bedre side, gik de stille med dørene. Jeg har ihvertfald intet nyt hørt fra den front af meeeeget længe...
Avatar billede therkildsen Nybegynder
07. august 2000 - 14:14 #11
En dansk side får klart flest henvisninger fra Jubii, derefter Kvasir og Yahoo.dk.

En udenlandsk side skal for alt i verden komme med i Yahoo.com, der er det absolut vigtigste internationale katalog at komme med i.

Endvidere kan man få en del målrettede henvisninger ved links fra beslægtede websites.
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. august 2000 - 22:08 #13
<riejensen>
Det var denne adresse den skulle være kommet på: http://www.add4free.dk/
</riejensen>
Avatar billede jk Nybegynder
27. august 2000 - 15:35 #14
Hvis du gerne vil gøre din side kendt er det vigtigt \"at du ikke springer over hvor gæret er laveste\" og tager servicer der udfylder submit formulare på alle søgm. samtidig tag istedet en service hvor selv udfylder dem det tager lidt længere tid men det er det vær da andre servicer ikke altid får det hele med (ny faciliteter, plus links og hvad det nu ellers hedder)

Jeg ved at på

http://www.zaap.dk/submit

...finder du URL på de største (-og de mindste) men som de selv skriver er det et godt sted at starte hvis du vil være kendt.

Avatar billede onix Nybegynder
04. oktober 2000 - 01:12 #15
ellers så prøv DK\'s nye søgeportal den er ikke så stor endnu men det kommer jo nok.
http://www.onix.dk
Avatar billede lkh Nybegynder
08. oktober 2000 - 19:41 #16
>> broodwar:  Tilmeld din side til Chart.dk
Det er en kanon søgemaskine, men du skal have deres tæller på din side. Men så kan du også se hvor mange besøgende du får pr dag, pr uge, pr måned osv.

Den kan varmt anbefales. Jeg har den selv på min side.
Du behøver ikke at have hele tælleren der, du kan også nøjes med noge af \"charts\" navn. Et bogstav, eller hele navnet. Men hus muligheden for tælleren.
Avatar billede gregersp Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:02 #17
Jeg får flest besøgende fra:
Jubii,
Yahoo,
Chart,
Avatar billede nygma Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:07 #18
chart.dk

den bruger mange men almindelige brugere ville vælge jubii.dk
Avatar billede broodwar Nybegynder
14. oktober 2000 - 13:11 #19
Sorry har ikke brugt eksperten et stykke tid, i skal nok alle få jeres point og lidt til :)