Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2002 - 20:24 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

mangel på opfindsomhed...

hej alle.

Efter at have læst 3 særdeles velskrevne bøger om Photoshop 6 om hvordan dette virker, er jeg særdeles opsat på at bruge min viden i praktis.....men kan desærre sige at kreativitet ikke kommer af at læse en bog. Altså: Jeg er løbet tør for ideer til design af hjemmesider jeg kan lave i ps.

Hvordan eller hvor finder jeg ideer til ting jeg kan lave i ps?

Tjaaa underligt spørgsmål? derfor i fri debat.

mvh Artoo
Avatar billede psoriasis Nybegynder
12. juni 2002 - 20:30 #1
se om du kan finde lidt inspiration på nogle af disse sider:

www.cwd.dk
www.highonpixels.dk
www.phong.com
www.k10k.com
www.pacroon.dk
www.spoono.com
www.neofrog.com

osv. Du kan evt. søge på Google..
Avatar billede andjak Nybegynder
12. juni 2002 - 20:30 #2
Du kan måske hente lidt inspiration på http://www.cwd.dk/
Avatar billede andjak Nybegynder
12. juni 2002 - 20:31 #3
8 sek for sent!
Avatar billede siwnan Nybegynder
12. juni 2002 - 20:31 #4
hvorfor ikke begynde at udarbejde designs og bannere i Job->Opgaver kategorien?
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2002 - 20:34 #5
ok tak jeg kigger på de adresser. Angående dit svar siwan, så er det en god ide du foreslår og vil overveje det.

/Artoo
Avatar billede iq-n Nybegynder
12. juni 2002 - 20:42 #6
Der findes et engelsk blad der hedder 'computer arts' som klart kan anbefales. kan købes i de fleste DSB-Koisker og koste ca. 120kr (måske lidt dyrt men kan klart anbefales)
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juni 2002 - 22:09 #7
prøv at kikke her www.eyeball-design.com
Avatar billede psoriasis Nybegynder
12. juni 2002 - 22:43 #8
Det skal lige siges, at eyeball-design er MEGET avanceret...
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. juni 2002 - 01:32 #9
En privatdetektivs hjemmeside. holdt i nærmest sorthvid med tunge skygger  og en smule gammeldags rødbrun som på gamle fotografier. baggrunden er eet stort billede. Den ene side af billedet er helt mørkt og der står menuen. 5 eller 6 klare menupunkter.

øverst skal detektivens navn stå som overskrift (og det står naturligvis også spejlvendt på døren ud til det lysere forkontor.

måske en enkelt rød glød fra cigaretten.

mvh JakobA
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. juni 2002 - 13:33 #10
JacobA>og så siges det at der mangler opfindsomhed.STOOORT!!! Bogart har ikke levet forgæven