Avatar billede jkjaers Nybegynder
12. juni 2002 - 18:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook XP - Skriv adgangskode.

Jeg har et problem med mit outlook der er ved at gå mig kraftigt på nerverne.

Når jeg åbner Outlook (ikke Express) beder den om adgangskoden til netværket. Det er sådan set ok, men når jeg sender og modtager spørger den igen. Hvis jeg f.eks modtager 10 mails fra min pop3 mail skal jeg trykke ok mindst 10 gange. Jeg er ved at gå amok.

Jeg havde først indstillet den til at hente mails automatisk hvert minut. Da jeg var blevet afbrudt i mit arbejde hvert minut i 7 minutter slettede jeg denne funktion.

Jeg sidder hjemme og er derfor ikke på noget netværk (har kun den samme PC)

Hjælp.... på forhånd tak
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2002 - 19:02 #1
Er det noget den altid har gjort eller er det noget den lige er begyndt med?
Avatar billede jkjaers Nybegynder
12. juni 2002 - 19:20 #2
Den er nyinstalleret og nyopsat
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2002 - 19:30 #3
Opkaldsindstillingerne til konto'en er den indstillet til at gå via netværk?

Og du har vel sat hak i, at den skal gemme adgangskoden.

Problemet kan også forekomme hvis der er problemer med mail-serveren, så det kan være det forsvinder af sig selv med tiden.
Avatar billede jkjaers Nybegynder
12. juni 2002 - 19:54 #4
Det nytter ikke ret meget.

Jeg har været det igennem. Det har ikke hjulpet. Jeg har prøvet at afbryde forbindelsen til internettet og genoprette den igen som det bliver foreslået.
Avatar billede steenla Nybegynder
12. juni 2002 - 21:03 #5
Prøv at oprette en ny bruger. Tildel ham et pasword og admin. rettigheder.
Log på som ham og opret din internetkonto som du plejer, husk at afkryds >gem password<, prøv at se om problemmet også opstår her :-)
Avatar billede jkjaers Nybegynder
17. juni 2002 - 16:34 #6
>> prodic >> fuck mand, jeg tog fejl. Det var netværket der var problemet - stod til at ringe op med modem istedet for at anvende LAN.

Opret et svar så får du dine points
Avatar billede prodic Mester
17. juni 2002 - 16:40 #7
Jamen det kan vi da hurtigt lige fikse - nu hvor problemet er løst. :)