Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 15:39 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

lave et banner til mig.

Hej til jer derude

Jeg er efter en der gerne vil lave et banner til mig, den skal passe til min hjemmeside, www.mufc.yum.dk, farverne og designet, skal passe ind til Manchester United....billeder og alt andet som ´du skal bruge finder di selv, og jo glad jeg blir for banneret, jo mere får i point, men mindst får r 200. p.

Jeg kræver at den skal være på 468 * 60 pixels...

håber der r nogen der kan hjælpe mig..
Avatar billede klatten Nybegynder
12. juni 2002 - 15:55 #1
hvad med teksten på banneret? hvad skal der stå?
Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 16:43 #2
Der skal stå, MUFC.YUM.DK
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. juni 2002 - 16:54 #3
hmm lyder ikke værst ti sek kommer lige med lidt
Avatar billede heyday Nybegynder
12. juni 2002 - 17:27 #4
Avatar billede syvon Nybegynder
12. juni 2002 - 18:08 #5
Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 18:10 #6
Det ser alt rigtig godt ud, men kan du ik lave andre slags i andre slags størrelser? og en til i den samme størrelse altså bare en anden slags?

en størrelse på 468*60 pixel og 88*31, 448*60 pixel...

og en som min topbanner.

Du må virkelig undskylde hvis du synes det r for meget, men nu hvor jeg har set hvor godt den du har lavet r, så synes jeg godt at du kunne lave et par andre styks :) , håber du vil gøre det... jeg er villig til at førhøje point til 250.
Avatar billede cdc Novice
12. juni 2002 - 18:12 #7
kun 200 point pr. spm. lloyd...!
Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 18:27 #8
hvad mener du? cdc?
Avatar billede cdc Novice
12. juni 2002 - 18:29 #9
i følge reglerne må man KUN give 200 points pr. spm
Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 18:37 #10
nårh ok....det vidste jeg så ikke.
Avatar billede xyleeen Nybegynder
12. juni 2002 - 19:58 #11
jeg vil oxo lige prøv og lave et..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. juni 2002 - 20:14 #12
http://www.friserverplads.dk/chokobear/manunited.gif her er lige en hurtig, alt kan ændres
Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 21:02 #13
Alle samme r rigtig gode, men læs li hvad jeg har mer har skrevet...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. juni 2002 - 21:05 #14
Jeg er efter en der gerne vil lave et banner til mig, den skal passe til min hjemmeside, www.mufc.yum.dk, farverne og designet, skal passe ind til Manchester United....billeder og alt andet som ´du skal bruge finder di selv, og jo glad jeg blir for banneret, jo mere får i point, men mindst får r 200. p.

Jeg kræver at den skal være på 468 * 60 pixels...

håber der r nogen der kan hjælpe mig..

hvad mangler vi
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. juni 2002 - 21:05 #15
mener

<snip>

Jeg er efter en der gerne vil lave et banner til mig, den skal passe til min hjemmeside, www.mufc.yum.dk, farverne og designet, skal passe ind til Manchester United....billeder og alt andet som ´du skal bruge finder di selv, og jo glad jeg blir for banneret, jo mere får i point, men mindst får r 200. p.

Jeg kræver at den skal være på 468 * 60 pixels...

håber der r nogen der kan hjælpe mig..

</snip>

hvad mangler der. ?????

chokobear
Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 21:14 #16
Det ser alt rigtig godt ud, men kan du ik lave andre slags i andre slags størrelser? og en til i den samme størrelse altså bare en anden slags?

en størrelse på 468*60 pixel og 88*31, 448*60 pixel...

og en som min topbanner.

Du må virkelig undskylde hvis du synes det r for meget, men nu hvor jeg har set hvor godt den du har lavet r, så synes jeg godt at du kunne lave et par andre styks :)

Det r det her jeg mener.
Avatar billede cdc Novice
12. juni 2002 - 21:27 #17
lloyd--> Du skal nok definere dine spm. lidt bedre i starten, man starter på en opgave, og så ender det med at man skal lave en billion million andre ting også. Det er sket en del af det her på det sidste; lav et banner i 460x60 og så ender det med at man har lavet i alle gengse str. inden man er færdig, og har brugt en hel aften.
Så bare et godt råd, når du forlanger mere og mere jo længre hend i spm. man kommer, mister du flere og flere folk der gidder at prøve

/cdc
Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 21:31 #18
Jamen det var så ik gennemtænkt at jeg skulle have fler', men da jeg så at de var så gode kunne jeg li så godt, spørge om de ville lave flere...
og jeg ville gi mere for det, men som du sagde man kan ik give mer end 200 point, my bad.....
Avatar billede cdc Novice
12. juni 2002 - 21:32 #19
så må du jo lave flere spm.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
12. juni 2002 - 22:57 #20
det er det som cdc siger, han har lidt ret.

os som har set dette spm. troede jo bare det var en enkelt banner, men jeg kan sagtens lave flere, men det er kun vel vidende af at jeg ved du kan bruge det. altså nu har jeg lavet en som jeg skulle, derfor er jeg jo ikke glad for at lave en mere i samme spm. når det kun er en der bliver spurgt efter. men eftersom det var en fejl vil jeg da gerne lave en mere. men kan du bruge den jeg har lavet, eller er det noget alla det, så kan jeg da godt lave flere.

men skal det være den samme, bare i en anden størrelse, eller  ????

/chokobear
Avatar billede lloyd Nybegynder
13. juni 2002 - 08:24 #21
Tja...i må virkelige undskylde, men jeg vil have et på 88*31, og en 468*60 pixel, du må virkelig undskylde, det gentager sig ik.
Avatar billede syvon Nybegynder
13. juni 2002 - 09:34 #22
Har lavet 2 stk på 88*31
http://80.196.150.242/lloyd.htm
Avatar billede uap Nybegynder
13. juni 2002 - 09:44 #23
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
13. juni 2002 - 10:10 #24
lloyd --> det er da iorden, alle laver fejl, kigger på det senere, men er det noget du kan bruge, altså den anden
Avatar billede cdc Novice
13. juni 2002 - 12:34 #25
Jeg vil da også prøve, så du kan se jeg kan andet end at "brokke" mig :o)
http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/banner/mufc.htm

/cdc
Avatar billede lloyd Nybegynder
13. juni 2002 - 13:04 #26
Alle er rigtig flotte, men jeg synes dem fra Syvon var flottest, så han får de 200 point, og tak for hjælpen :)
Avatar billede syvon Nybegynder
13. juni 2002 - 13:34 #27
takker for pointz :)