Avatar billede edderper Nybegynder
12. juni 2002 - 12:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

GPRS opsætning med iPAQ/Wireless Pack hos Telia

Er der nogen der har erfaring med GPRS hos Telia

Jeg har en iPAQ 3760 med Pocket PC 2002 og en Wireless Pack på ryggen. GSM delen funker fint og der skulle iflg. Telia være oprettet GPRS på mit abonnement. Jeg lader opkaldsnummeret være *99# og jeg sætter APN til www.internet.mtelia.dk.
Alligevel virker det ikke - hvad mangler jeg?

Hilsener
/per
Avatar billede kard Nybegynder
18. juli 2002 - 13:04 #1
Opkaldnummeret skal ikke kun være *99#, men *99#+telefonnumeret til Telia's opkobling
Avatar billede kard Nybegynder
18. juli 2002 - 13:05 #2
Og fjern www.internet.mtelia.dk i APN
Avatar billede ewaldo Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:26 #3
Du mangler muligvis at sætte din(e) dialing locations til "G"?
Avatar billede edderper Nybegynder
03. oktober 2002 - 11:03 #4
Hele problemet skyldtes at Telia ikke havde oprettet GPRS alligevel selv om de sagde de havde...
kards anvisninger gælder ikke for iPAQ Wireless pack, men kan derfor godt være relevante for andre
ewaldos kommentar er korrekt, men jeg havde nu gjort det allerede

I får 30 points hver
/per