Avatar billede beldring Nybegynder
12. juni 2002 - 12:22 Der er 12 kommentarer

Pris på xtml.dk ???

Hejsa.

Jeg skal til at sælge domænet www.xtml.dk og ville høre, hvad i tror man kan få for det!?

Det er jo et godt navn til en programmørside, osv.

Men hvad er jeres bud? Er det noget værd?

/Beldring
http://www.musikviden.dk
Avatar billede tgm Nybegynder
12. juni 2002 - 12:24 #1
hva gav du for det?
Avatar billede avlund Nybegynder
12. juni 2002 - 12:26 #2
En lille sidekommentar, prøv at trykke på linket...

"Domænet 'eksperten.dk' ligger hos Azero.dk, da det ikke er i brug for øjeblikket ser du denne side."

Ser ud til at Azero ikke har så godt styr på deres referers...!
Avatar billede beldring Nybegynder
12. juni 2002 - 12:27 #3
hehe ... :)
Avatar billede cdc Novice
12. juni 2002 - 12:28 #4
det er osgå ledigt. :o) Det  siger vel lidt om azero

Domaincheck af wtml.dk
Direkte link: http://azero.dk/?domaincheck=wtml.dk

Domænet wtml.dk er ledigt. Bestil domænet (69,-)
Avatar billede cdc Novice
12. juni 2002 - 12:29 #5
sorry en knaste fejl fra mig :o)
Avatar billede claus_w Nybegynder
12. juni 2002 - 12:36 #6
beldring: du skal nok ikke regne med at det er ret meget værd.. over 10k vil jeg mene er usansynligt.. det er jo begrænset hvor mange mennesker det har interesse for xtml
Avatar billede beldring Nybegynder
12. juni 2002 - 12:49 #7
xtml er jo fote brugt i forbindelse med programmering "Excel Table Markup Language", og bliver samtidig tit forbundet med xml eller xhtml! ... derudover er navnet kort, og godt! ... det må da være mere end 10 kr. værd!?
Avatar billede claus_w Nybegynder
12. juni 2002 - 13:10 #8
hehe.. ik mere end 10 K skrev jeg ;) k = kilo.. 10k = 10.000

men det er ikke noget specielt godt navn. Der er grænser for hvor mange der forsøger sig med at skrive xtml.dk hvis de ønsker at vide mere om dette da det jo forholder sådan, at der ikke er mange der kender til xtml.
Avatar billede beldring Nybegynder
12. juni 2002 - 13:37 #9
hehe ... jeg troede bare du manglede et R :O)
Hvad vil du umiddelbart skyde på at det er værd? ... sådan et hurtigt skud fra hoften :)
Avatar billede nicidem Nybegynder
12. juni 2002 - 14:36 #10
------
Kan man bruge NNTP(nyhedsgrupper), hvis man har domæne på Azero.dk?
------
Avatar billede beldring Nybegynder
14. juni 2002 - 11:38 #11
Nogen bud???
Avatar billede avlund Nybegynder
25. november 2002 - 19:22 #12
Lukketid?