Avatar billede aljtse Nybegynder
12. juni 2002 - 11:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IE 5.5 sp2 eller 6.0 DK

Hej

Er der nogen der kender et FTP-site hvor man kan downloade en af de ovenstående versioner i fuld version, så man ikke behøves at hente det hele fra nettet hver gang.

På forhånd tak.
Avatar billede lukkes Nybegynder
12. juni 2002 - 11:31 #1
Du kan hente den på MS' side.. jeg finder lige et link..
Avatar billede lukkes Nybegynder
12. juni 2002 - 11:33 #2
Det letteste du kan gøre er, at gå ned og købe fx. "Alt om Data" som i øvrigt er et rigtig godt blad.. Der ligger Ie6 på..
Avatar billede lukkes Nybegynder
12. juni 2002 - 11:34 #3
På MS' side kan man også kun hete installationen som foregår via nettet.. Men jeg leder lige lidt endnu..
Avatar billede lukkes Nybegynder
12. juni 2002 - 11:38 #4
hm - well, jeg kan ikke lige finde den.. Så jeg har kun mulighed for selv at give dig den..
Avatar billede vardepigen Praktikant
12. juni 2002 - 11:38 #5
http://windowsupdate.microsoft.com/
prøv her.....der ligger den
Avatar billede vardepigen Praktikant
12. juni 2002 - 11:41 #6
iøvrigt ligger den også på det blad der hedder Komputer.... men jeg ville nu downloade den i stedet...
Avatar billede aljtse Nybegynder
12. juni 2002 - 11:52 #7
Hej Vardepige

Når du henter den fra http://windowsupdate.microsoft.com, er det kun iesetup som du henter, og den "on-line" installerer på den lokale maskine, jeg vil simpelt hen have alle filer på en cd, så jeg kan installere "off-line"

Jeg kender godt den vedlagte cd i bladene, men man er vel lidt nærrig :-)

Lukkes: Tak for forsøget :-)
Avatar billede vardepigen Praktikant
12. juni 2002 - 11:55 #8
sorry det første du skriver om vidste jeg ikke....

bladet koster kun knap 60,00 kr... og der er jo mange ting man kan bruge i det....

du har endnu ikke lukket spørgsmålet....*SS*
Avatar billede aljtse Nybegynder
12. juni 2002 - 11:57 #9
Spørgsmål lukket.
Avatar billede sukos Juniormester
12. juni 2002 - 12:01 #10
Når du kører setup.exe kan du gå i avanceret og vælge at alle filer skal hentes!!!!!
Så du netop kan køre en install på et senere tidspunkt.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
12. juni 2002 - 12:02 #11
aljtse, hvis man ER lidt nærrig, kan man så ikke låne en Alt Om Data m. tilhørende CD-ROM på det lokale bibliotek?