Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 11:23 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Image til dansk Win98 bootdiskette

Hej

Mangler et image, til at kunne lave en dansk win98(se) bootdiskette. Kan nemt finde en på engelsk, men det skal det ikke lige være.

/Robotten
Avatar billede jesper_k Nybegynder
12. juni 2002 - 11:26 #1
Kan jeg ikke bare maile filerne til dig??
Avatar billede jesper_k Nybegynder
12. juni 2002 - 11:26 #2
Kan jeg ikke bare maile filerne til dig??
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 11:34 #3
Jo, men er ikke sikker på at det virker. For har prøvet at ligge filerne over, men det virker tilsyneladende ikke. Og ja, "har vis alle filer" på, så det kan ikke være det. Men har god erfaring med image filer, der formaterer disketten. Ved egentlig ikke havd det gør i forskel, men har før haft problemer med bare at ligge filerne over.
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 11:39 #4
Men er det ikke også noget med, at den kan laves ud fra en W98 cd? Kan ikke lige huske hvordan.
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 11:58 #5
Har lige prøvet med at kopiere filerne fra en anden bootdisk over på en tom diskette. Det virker ikke.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
12. juni 2002 - 12:27 #6
http://www.bootdisk.de

Hent en herfra, den findes vist kun i en udg.

- Rod
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 12:28 #7
rodfrugten>> Kender godt linket, men de er engelske. Ikke at de er noget i vejen for det, har bare vænnet mig til en dansk udgave, og vil gerne have en til af denne type.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
12. juni 2002 - 12:39 #8
To create a startup disk follow the directions below.

A) Create the disk using the control panel.

1) Open the Control Panel
2) Double Click the "Add/Remove Programs" icon to open it.
3) Click the "Startup Disk" tab on the top right corner of the window
4) click the "Create Disk...: button
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 12:46 #9
Tjaa... der er vist ikke andet for, vil bare gerne have haft et image magen til dem fra bootdisk.de liggende, så jeg ikke var afhængig af en 98 maskine. Sidder pt. kun ved XP maskiner.