Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:26 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

GTA 3, problem

Gó aften!!!

Jeg sidder og spiller det vidunderlig og gode spil GTA 3. MEN jeg har et problem. Når jeg går ind i en bil vises bilen sommetider forfra, og ikke bagfra som normalt. Dette er kun ind i mellem, og problemet løses, ved at gå ud af bilen og ind igen, men dette er MEGET irriterende f.eks. under en biljagt!!!

Er der en ekspert der har en løsning på mit problem?
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:36 #1
Er der slet ingen der har en mulig løsning på mit problem?
Avatar billede ducks Nybegynder
11. juni 2002 - 23:38 #2
Prøv at vente :)
For jeg går da ud fra at du ikke kommer til at kigge bagud, eller bakker?
Avatar billede martinlame Nybegynder
11. juni 2002 - 23:39 #3
well.. måske har du sat den til "action cam" eller hvad det nu heder så hvises den nogen gange forfra? du kan også prøve at trykkr på q+e eller den midterste musseknap for at vende kammeraet modsat (bagfra til forfra, og måske i det tilfælde, omvendt)
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:42 #4
ducks->Nej, korrekt, jeg kigger ikke bagud eller bakker, det er bare indimellem den gør det. P*sse irriterende!!!:(
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:43 #5
martinlame->Det har jeg prøvet, ingen effekt, men jeg ved ikke om den står på actioncam, men jeg har prøvet et skifte mellem camséne, uden held.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. juni 2002 - 23:45 #6
kan man skifte cam? :D

hvordan?
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:46 #7
på C
Avatar billede ducks Nybegynder
11. juni 2002 - 23:48 #8
bundgaard: I options kan du sætte dine controls ;)
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:49 #9
ducks-> Vender du tilbage med en eventuel løsning?
Avatar billede martinlame Nybegynder
11. juni 2002 - 23:51 #10
det lyder virkeligt skummelt, men når den vender forkert og du trykker på kig tilbake kanppen, vender det sig så mens du holder den nede?
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:52 #11
mens jeg holder den nede? Det ved jeg ikke men den vender ikke når jeg bare trykker på den, prøver lige, vender tilbage!!! :)
Avatar billede ducks Nybegynder
11. juni 2002 - 23:55 #12
klodoven: Hvis jeg finder en løsning ja, kan ikke lige se hvad det skulle være :(
Avatar billede klodoven Nybegynder
11. juni 2002 - 23:56 #13
ducks->ok

martinlame->Nope, det virker heller ikke når jeg holder den nede, virkeligt skummelt!!!
Avatar billede martinlame Nybegynder
12. juni 2002 - 00:03 #14
spiller du med et joystick/gamepad? det kan være at det er sat til at kigge bagud og at det så ikke er kalibreret ordenligt, et bildt gæt men det kan da godt være :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
12. juni 2002 - 00:04 #15
martinlame-> Nej, jeg spiller med piltaster.
Avatar billede initializing Nybegynder
12. juni 2002 - 15:17 #16
Hvordan kigger man egenligt bagud i GTA3? :)

-Martin
Avatar billede klodoven Nybegynder
12. juni 2002 - 16:26 #17
initializing->På den midterste musetast. :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
12. juni 2002 - 16:45 #18
Er der ingen der kan hjælpe?
Avatar billede initializing Nybegynder
12. juni 2002 - 18:53 #19
Kldoven:) Tak :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
12. juni 2002 - 21:19 #20
Nu håber jeg at der snart er en der har en løsning på mit problem, ellers får jeg grå hår i hovedet!!!! Det er SÅ irriterende, når man lige har gang i en god biljagt, og så skal skifte bil, BUSTED: :(
Avatar billede klodoven Nybegynder
13. juni 2002 - 13:10 #21
nå, anyway, det virker nu, selv om jeg ik, ved hvad jeg har gjort, jeg loadede bare et gemt spil og så var den der. Nu virker det!!! :)
Avatar billede klodoven Nybegynder
13. juni 2002 - 13:10 #22
SVAR