Avatar billede djensen Nybegynder
11. juni 2002 - 22:32 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Avi komprimerings program!

HejZa!

Nogen der kender et avi kompromeringsprogram ???

Det er fordi når jeg skal lave en vob fil om til avi i DVD2AVI, så skal den bruge en videokompromeringsprogram....?
Nogen der har et link til en, som kan downloades ?
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. juni 2002 - 22:36 #1
Hvad skal du lave den om fra?

Hvis det er fra VOB, så kan du bruge FlaskMPEG, ellers er VirtualDub ret godt! :)

//hermandsen
Avatar billede djensen Nybegynder
11. juni 2002 - 22:38 #2
Jeg har prøvet disse programmer, men er ikke særlig tilfreds med dem....
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. juni 2002 - 22:40 #3
Er du forresten sikker på at du ikke mener codec... Så kan du bruge DivX (www.divx.com)... Skal vi ikke lige få på det rene at et codec ikke er et program, men et plugin til et program... Codec står for COder/DECoder... Altså et plugin til at komprimere videoen og et plugin til at afspille den... Det er ikke et program!!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. juni 2002 - 22:41 #4
Hvad er der nu galt med dem?
Avatar billede panic-killer Nybegynder
11. juni 2002 - 22:50 #5
Avatar billede panic-killer Nybegynder
11. juni 2002 - 22:50 #6
svar
Avatar billede hanloven Mester
11. juni 2002 - 23:51 #7
Brug DVD Decrypter til at rippe DVD'en med og brug FlaskMpeg til at konvertere til AVI, Mpeg eller DivX.

Åben Ifo filen i FlasMpeg og vælg lydsprog og undertekster.

- Alle de programmer kan hentes gratis fra www.vcdhelp.com (som Panic-killer forslår).
Avatar billede p65 Nybegynder
13. juni 2002 - 16:20 #8
>jeg skal lave en vob fil om til avi i DVD2AVI
vob filerne er et fil format. vob filer indeholder video/lyd information enkodet i MPEG2, dvs med et codec.
AVI er også et filformat til video/lyd, men AVI kan indeholde data enkodet med FORSKELLIGE codecs, f.eks Indeo, Sorensen, MPEGx, osv.
Så læs lige det link der er henvist til, så får du meget mere ud af det.
OG DU KOPIERE VIL IKKE TIL ANDRE, VEL!?