Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 21:40 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

bit2Bit

Hej. Jeg ville høre om der var en der ville lave en lille "guide" om hvordan man laver en Bit2Bit brænding med Nero Burning Rom 5.5.8.2, Mvh Tommy Larsen
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juni 2002 - 22:23 #1
det er nok 100 lettere bare at bruge clonecd til det!
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:36 #2
HVad er clonecd ??
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:36 #3
Du kan sq da ikke bare sige et programnavn, på det også bare tro du får point HJÆLP dog lidt !!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juni 2002 - 22:40 #4
CloneCD kan hentes ved download.com
det er ret lige til at brænde med, skal bare gå ind i indstillinger
Avatar billede lukkes Nybegynder
11. juni 2002 - 22:41 #5
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:41 #6
henter det lige www.download.com , men jeg skal bruge et program der kan brænde copyright, har lånt et spil af en ven jeg skal brænde over så han har et sikkerheds kopi men, den kan ikke fordi det er en copyright cd.
Avatar billede lukkes Nybegynder
11. juni 2002 - 22:42 #7
Yps, sorry WebmasterDK, så ikke din kommentar.

Webberboy > Ta' en slapper. Flok herinde hjælper dig gratis. Snak ordentligt.. og slet din anden bruger.. Det er ikke tilladt at have 2..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juni 2002 - 22:43 #8
Det kan du også med clonecd, nogle cd'er har en bestemt copyright beskyttelse, hvis du ik lige kan brænde det med clonecd, skal du på www.gamecopyworld.com se hvilke indstillinger du skal bruge!
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:43 #9
Hmm
Du har da også 2 bruger nu ! !!
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:44 #10
Bruger desuden ikek den anden
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. juni 2002 - 22:46 #11
webberboy & lukkes >> Hvad enten i bruger en anden bruger eller ej, i må KUN have en!
Avatar billede lukkes Nybegynder
11. juni 2002 - 22:50 #12
ja, det har jeg.. Da Ekspertens servere ved et uheld er kommet til at deaktivere min normale (jemt). Jeg oprettede et spm. angående dette til CoAdmins, og jeg har kontaktet ejeren af Eksperten.. Så jeg burde have mit på det rene..
Avatar billede lukkes Nybegynder
11. juni 2002 - 22:51 #13
.. og så snart jemt kører igen, vil "Lukkes" blive lukket med det samme. Jeg lider af det samme som rygere - abstinenser.. Derfor oprettede jeg denne konto, indtil jemt er oppe igen..

- Hvordan kan folk dog leve uden exp ??
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:55 #14
Synes at det der clone cd gør mange mærkelige ting, den brænder nu mend ved ikke om den virker efter alt det den har gjort !
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:56 #15
Tager lige screen så kan du se om cden kommer til at virke
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:58 #16
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 22:58 #17
er der fejl der ???
Avatar billede webberboy Nybegynder
11. juni 2002 - 23:00 #18
Jemt: Hvis at du vil snakke om hvor godt eksperten er, så opret en anden debat i stedet for at spamme denne eller hold dig til emnet !