Avatar billede dj_akusy Nybegynder
11. juni 2002 - 21:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 internetforbindelser

Mit problem er det at jeg har 2 internetforbindelser, det ene er en ADSL forbindelse med fast IP, den anden er et Bynet vi har i vores by. Jeg har det problem at når jeg aktivere begge forbindelser er det bynettet der er den primære, hvilket det helst ikke skal være. Meningen er den at jeg vil have ADSL forbindelsen til den primære som jeg deler ud til min den anden maskine, og den anden linie skal bruges som en backup linie.... Jeg kører Win. XP, håber der er nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. juni 2002 - 11:01 #1
Inde i IE kan du selv vælge hvilken forbindelse den skal ringhe op til.
1.Start IE
2.Gå op i Funktioner
3.Vælg Internetforbindelser
4.Vælg fanebladet Forbindelser
5.Markér "Brug altid standardforbindelsen"
6.Vælg den forbindelse som den normalt skal bruge
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. juni 2002 - 11:02 #2
ringhe=ringe
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
12. juni 2002 - 16:08 #3
Ja det ved jeg, men nu er det ikke lige sådan du vælger internet forbindelse når du har fastnet, man skal ikke ringe op til en ADSL linie. men ellers tak for interessen...
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. juni 2002 - 23:57 #4
Det gør jeg da. Jeg har Boomtown 512/512 ADSL.
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 14:47 #5
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
30. august 2002 - 14:13 #6
Da jeg ikke rigtig fik noget ud af svarende, har jeg valgt at trække point tilbage