Avatar billede wintersjov Nybegynder
11. juni 2002 - 17:54 Der er 9 kommentarer

PCI Grafikkort

Hvordan for man instaleret et PCI grafikkort, når der også er en AGP slot ??. Der kommer ingen billed på skærmen når jeg starter op, så hvad gør man...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 18:06 #1
du skal sætte primær skærmkort til pci i bios
Avatar billede wintersjov Nybegynder
11. juni 2002 - 18:08 #2
metal_hansen > Ja.. det bliver jo lidt svært når man ikke kan se noget.. ikk'
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 18:37 #3
hehe jo sæføli...
er du sikker på kortet virker?
hvilket bundkort er det?
Avatar billede pentium4 Juniormester
11. juni 2002 - 23:32 #4
Du skal selvfølgelig sætte din skaærm til dit AGP-kort og så gå ind i bios og sætte primær skærmkort til PCI og så kan du sætte skærmen tilbage.
Måske skal du også have skærmen siddende på AGP-kortet imens du installér driverne til det.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. juni 2002 - 23:43 #5
hmm.. Lidt mystisk. Der burde faktisk komme billede på skærmen, selv før driver er installeret. pentium4 ->Han skriver ikke, at der sidder, eller har siddet, et AGP kort i, kun at der også er "en AGP slot", og det er jo ret normalt.
Men som metal-h spørger: er du sikker på kortet virker?
Avatar billede lazac Nybegynder
12. juni 2002 - 14:58 #6
Jeg mener at default indstillingen for "Primær vga-kort" er sat til PCI, så hvis du har mulighed for at resette din bios vil du sikkert kunne få hul igennem.
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 14:48 #7
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 04:11 #8
Hvad sker der???  Lukke-tid???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:55 #9
lukketid?!