Avatar billede bigfoot Nybegynder
11. juni 2002 - 12:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke læse/åbne PDF-dokumenter i IE 5.5

Hejsa

Jeg har NT4.0 og IE 5.5 og Acrobat Reader 5.05

Jeg har problemer med at åbne PDF-filer fra nettet. Jeg kan finde en PDF fil. Klikke på den, og åbne den. Det virker fint. Så finder jeg endnu en PDF, og gør nøjagtigt det samme. Men så får jeg en fejl op der siger af filen ikke eksistere. Men det gør den altså. Det virker fint på andre pc'ere. (dog med en anden konfiguration)

Hvis jeg så går ind i Internet Options, og sletter alt offline indhold, så man jeg åbne 1 pdf fil til, før problemet opstår igen. Det er sku lidt træls.

Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre ?

Mvh

Tim Hoffmann
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:53 #1
du kan prøve at uninstalle acrobat reader, og køre det ind igen.
Avatar billede bigfoot Nybegynder
11. juni 2002 - 12:58 #2
Det har jeg prøvet. Det hjalp desværre heller ikke på problemet.
Avatar billede kapla Nybegynder
11. juni 2002 - 22:56 #3
Avatar billede bigfoot Nybegynder
06. november 2002 - 09:37 #4
Alt er prøvet.. Nu kører vi W2K, og der virker det. Så opgaven lukkes