Avatar billede cazzznh Nybegynder
11. juni 2002 - 12:35 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

God musik

Nogen der kan komme med ideer til hvilke cdér der er gode. (Eller bare enkelte sange) Jeg har samlet lidt point i Coca cola´s nye konkurrence så jeg vil lige smutte ned i fona og få nogle cdér.
(kan nogen samtidig fortælle mig om det gælder hele Fonas CD-udvalg, eller det er begrænset sortiment)

Det bør nok mest være Pop og rock. men forslag af andet godt musik er OK.

Håber at få mange gode forslag.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
11. juni 2002 - 12:38 #1
NY loose, Nick Cave, Seven Mary Three, Cranberries, PJ harvey.
Avatar billede Chewie Novice
11. juni 2002 - 12:39 #2
køb nogle opsamlinger så er du næsten sikker på der er et nummer du kan li´ !!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:40 #3
køb Dream Theater's Scenes From A Memory! Så får du noget for pengene!!
www.dreamtheater.net :)
Avatar billede egede Nybegynder
11. juni 2002 - 12:47 #4
Moby er lige kommet med en ny... Men det er jo ikke lige rigtig rock (og jeg synes at det er synd at kalde det pop)
Så vidt jeg ved er der et begrænset udvalg af Cocacola-cd'er... På en af deres colaer står der "Her finder du alle de kendte kunstnere og bands som f.eks. Westlife, Darude, Outlandish, Five, Alcazar m.fl."
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 12:47 #5
1  Static X - Cold (singel)

2  Static-x - Machine

3  Static-x - Wisconsin Death Trip

4. Tool - Lateralus

-Nuki

p.s. hvilken ny coca cola ting?
Avatar billede cazzznh Nybegynder
11. juni 2002 - 12:50 #6
egede>> Jeg har læst det samme, og er kommet i tvivl. Det er jo næsten for godt til at være sandt hvis det er alle CDér
Avatar billede cazzznh Nybegynder
11. juni 2002 - 12:54 #7
Nuki>> Man skal samle point under kapslerne (12 = 1 cd fra fona) Spørgsmålet er bare om det gælder alle CDér
Avatar billede nuki Nybegynder
11. juni 2002 - 12:57 #8
Det vil sige 12,5 * 12 = med cd ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 14:02 #9
De to nye Tom Waits skiver... bedre fåes det ikke :)
Avatar billede schism Nybegynder
29. april 2003 - 13:05 #10
Her er nogle bands som jeg syntes er for fede. Tool er nr. 1 fordi de for seje.
Tool, Pink Floyd, Metallica, Nirvana, Korn, Deftones, Rage Against the Machine, Soundgarden, Queens of the Stone age, NIN, Audioslave, Muse, A Perfect Circle, Kashmir (deres gamle), Radiohead, U2, D-a-d, Dizzy Mizz Lizzy, Pearl Jam, Bush, Live, Beatles, Rammstein, Michael Jackson, Blur, Skunnk Anansie, Red Hot Chilli Peppers, Sort Sol, Incubus, Bob Marley, Roxette (deres gamle), Depeche Mode, Robbie Williams, Life of Agony, Oasis, Freddie Mercury, Queen, Lenny Kravitz, Rem, Sorten Muld, Chris Cornell (fra Soundgarden og nu Audioslave), Kim Larsen, Madonna, Aerosmith, Jamiroquai, Bon Jovi, Guns´n´Roses, The Offspring (det gamle), Cake, Tori Amos, Primus, Dear, Stone Temple Pilots.