Avatar billede metric Nybegynder
11. juni 2002 - 12:05 Der er 23 kommentarer

Nogen der kender en SMS-gateway-udbyder?

Hej,

Efter at teleselskaberne har lukket for afsendelse af SMS via e-mail har jeg brug for at kunne sende gennem eksempelvis en SMS-gateway. Det drejer sig om gennemsnitligt 50-100 SMS'er pr. dag.

Er der nogen der kender en sådan?

Bedste hilsner
Lasse Bunk
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
11. juni 2002 - 12:08 #1
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
11. juni 2002 - 12:10 #2
Så bare lave en form, som sender til [DetIndtastedeNummer]@smartsms.dk

Hvis du mangler kode har jeg det.
Avatar billede simonj Nybegynder
11. juni 2002 - 12:14 #3
paste gerne :)
Avatar billede simonj Nybegynder
11. juni 2002 - 12:15 #4
hvilke sms-services virker egentlig, udover smartsms.dk ?
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2002 - 12:16 #5
gratis? i så fald har du et ret stort problem... SMS a/s kan afhjælpe dit problem, men det er ikke gratis...

den dersens smartsms virker ikke specielt godt - jeg har i hvert fald aldrig fået nogle beskeder igennem der, og kan jeg ikke er der mange andre der heller ikke gør, så specielt pålidelig er den bestemt ikke
Avatar billede cbp Nybegynder
11. juni 2002 - 12:17 #6
SmartSMS har lukket for [DetIndtastedeNummer]@smartsms.dk
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
11. juni 2002 - 12:20 #7
cbp - Så er det nok derfor at jeg ikke får nogle sms'er når jeg tester. Men man får en mail fra SmartSMS.dk om at sms-besked er sendt.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 12:21 #8
Jeg prøvede den via min postkasse, og fik en mail fra mobiludbyderen om at de har lukket for sms via email, så det kan man ikke.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. juni 2002 - 12:23 #9
Vil du betale for dit forbrug?
Avatar billede metric Nybegynder
11. juni 2002 - 13:03 #10
Ja, jeg vil gerne betale
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. juni 2002 - 13:06 #11
Okey, jeg kan finde en pris til senere på ugen. Hvis ikke du har fundet en løsningen inden der.
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2002 - 13:11 #12
http://www.smsas.com/ - eller kontakt tdc, mobilix eller en anden teleudbyder
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
11. juni 2002 - 13:12 #13
den førende SMS gateway i EU er www.sms-wap.com, det koster lidt men systemet er det mest effiktive vi nogenside har brugt og her drejer det sig om ca. 1000 sms'er pr. dag! Vi har testet systemet med HTTP 1.1 og ved afsendelse af 100 sms'er pr. sek. var der ingen der var mere end 10 sek. om at blive leveret!!
Avatar billede baltazar_ Nybegynder
11. juni 2002 - 13:41 #14
smsbeskeder.dk

virker stadigt
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:43 #15
Men ikke til de udbydere der har lukket.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:45 #16
Argghh, læste forkert :-) Troede det var smartsms.dk
Avatar billede sone Nybegynder
14. juni 2002 - 07:49 #17
Her hos End2End udlejer vi SMS-gateway adgang. Hvis I er nogle stykker, så kunne der godt findes ud af noget...
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2002 - 08:05 #18
sone >>> kunne du sende en pris eller link til tilbud@acnord.dk ?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2002 - 08:06 #19
Argh :-) Har fundet det :-)
Avatar billede blackout Nybegynder
19. juni 2002 - 17:45 #20
Jeg er ved at lave noget i øjeblikket, og det skulle nok snart være klar.. Du kan lige smide en email - så kan vi lige se om det er noget du kan bruge. Det bliver med betaling pr. sms - dog er beløbet ikke helt fast endnu...
Avatar billede nogetfx Nybegynder
01. juli 2002 - 11:00 #21
kan jeg springe med, hvis der alligevel bliver sendt en mail med noget ang. spørgsmålet: lars@nogetfx.dk
Avatar billede monstermand Nybegynder
01. juli 2002 - 11:01 #22
>> det er sgu irreterende at det koster penge alle vegne nu :o(
Avatar billede chris Nybegynder
07. juli 2002 - 02:02 #23
Er lige med på en lytter ! .... der må da være nogle gratis sms-gateways tilbage et sted