Avatar billede kiw Nybegynder
10. juni 2002 - 21:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Windows 2000 og IBM

Efter at have opsat en maskine til min søster skulle jeg overføre omkring 1GB data til hendes maskine (AMD 750MHz - W2k Pro) via. cross-kabel.
Midt under overførsel kommer der en fejl, og ved tryk på 'OK' slukker min mus (MSI3.0 med nyeste drivere - USB). Jeg forsøger at skifte USB port, hvorefter maskinen genstarter. (AMD 1200 - W2K Pro).
Da jeg har genstartet får jeg beskeden når jeg forsøger at få adgang til mit H:/ drev "Ikke er formateret, og om jeg ønsker at formatere nu!" (IBM 120GXP 80GB - FAT32).
Disken har kørt fint indtil nu, og kan på ingen måder få adgang til den, jeg er desperat, der ligger trods alt 30GB data på disken :[
Avatar billede the_email Nybegynder
10. juni 2002 - 21:52 #1
Prøv at flytte musen tilbage.
Avatar billede kiw Nybegynder
10. juni 2002 - 22:04 #2
Musen virker fint, det er IBM disken som er problemet, har ikke lyst til at miste alt mit data.
Avatar billede kiw Nybegynder
10. juni 2002 - 22:05 #3
Flot.. kommer til at trykke forkert ^^
Avatar billede the_email Nybegynder
10. juni 2002 - 22:12 #4
Du kan hente dine point her:

http://www.eksperten.dk/spm/222848
Avatar billede kiw Nybegynder
10. juni 2002 - 22:18 #5
Har lagt en besked, tak du!