Avatar billede webbasen Nybegynder
03. august 2000 - 18:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ekstra point

ekstra point til tpiil pga. pop3 system
Avatar billede tpiil Nybegynder
03. august 2000 - 18:04 #1
jeg lægger systemmet ind senere
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. august 2000 - 19:17 #2
Kan I ikke lige kort forklare, hvad de 150 point helt nøjagtigt er givet for. Hvor kan jeg se noget dokumentation for, at der ER givet et rigtigt svar. Oplys med link til spm. !
Avatar billede tpiil Nybegynder
03. august 2000 - 19:20 #3
du kan hente systemmet på:
www.funz.dk/pop3.zip

det er aftalt indbyrdes så der er intet spørgsmål, men det er vel i orden!

men til webbasen (også kaldet nask):
så må du jo oprette et spørgsmål så han kan se at det er rigtigt!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. august 2000 - 19:26 #4
Det behøves ikke, jeg skulle bare checke ! Tak for det hurtige svar ;)
Avatar billede tpiil Nybegynder
03. august 2000 - 19:30 #5
det var så lidt min mail kører hele tiden, også skriver jeg hurtigt tilbage
Avatar billede tpiil Nybegynder
23. september 2000 - 20:14 #6
andreas_admin > nu hvor jeg ved at du sikkert læser dette spørgsmål ville jeg godt lige fortælle dig at dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/26477

det er pointudveksling!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. september 2000 - 13:36 #7
tpiil>> Jeg beder dem forklare sig, og sletter begge brugere, såfremt forklaringen ikke er god. OK ?
Avatar billede tpiil Nybegynder
24. september 2000 - 14:16 #8
ok