Avatar billede cathallo Nybegynder
10. juni 2002 - 16:59 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Playstation2 Chip ??

Jeg har hørt rygter om at man kan få en "klods" til at sætte bag playstaytion2 for at kunne køre backup spil(brændte cd´ere), istedet for at indsætte en boot chip i maskinen, er dette bare rygter eller er der noget konkret i det??
Avatar billede onki Nybegynder
10. juni 2002 - 17:25 #1
jeg syntes jeg har set et sted, hvor der kunne downloades en form for boot cd. Jeg kan ikke huske hvor, og jeg er heller ikke sikker på at det er lovligt.
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. juni 2002 - 17:27 #2
det er vel lovligt nok at sætte den i ??
men formålet er vel ikke lovligt ;)
Avatar billede cathallo Nybegynder
10. juni 2002 - 19:16 #3
Siden hvornår er det igen blevet ulovligt at lave backup af sine spil og bruge backuppen til at spille på, så man ikke ødelægger originalen til 550 kr. ???
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. juni 2002 - 19:17 #4
ved det ikke håbede på du havde svaret
Avatar billede cathallo Nybegynder
10. juni 2002 - 19:21 #5
kopiering til eget forbrug er så vidt jeg ved lovligt(mp3, cd -> cd)sålænge du selv ejer originalen
Avatar billede Beach Mester
11. juni 2002 - 01:47 #6
Mig bekent findes det du søger ikke, men man skal aldrig sige aldrig:-)

Du kan læse alt hvad der sker mht. PS1&2 her:
http://www.chipinstallation.dk/
Hvis der fantes en "klods" så tror jeg det er en af de første stæder du vil læse om det!

//Beach
Avatar billede kastrup Nybegynder
20. juni 2002 - 17:57 #7
Prøv og kig inde på www.gamebits.dk under playstation 2 og så Bootchip
Avatar billede cathallo Nybegynder
06. august 2002 - 14:49 #8
Det findes vist ikke