Avatar billede std Nybegynder
10. juni 2002 - 16:37 Der er 21 kommentarer

Brændt cd ??

Har hørt nogle siger at man ikke kan brænde xp (og så bruge det)

Passer det ?
Avatar billede werd Nybegynder
10. juni 2002 - 16:37 #1
prøv
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:39 #2
Det kan man sagtens... men man må ikke...
Avatar billede std Nybegynder
10. juni 2002 - 16:39 #3
Ooog... hvad kan der ske ?!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:41 #4
Tjaahh... i yderste konsekvens kan du blive retsforfulgt. Det står såmen i de medfølgende licensregler :)
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 16:42 #5
Det kan man fint og dette bruges meget i firmaer som laver backop da dette er lovligt så originalen kan ligge i eks brænskab.
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 16:43 #6
nanoQ det er lovligt at lave backop til eget brug da det er yderst sjældent at firmaer bruger den originale cdrom.
Avatar billede werd Nybegynder
10. juni 2002 - 16:44 #7
nanoq >>
der er noget der hedder sikkerhedskopier...
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 16:44 #8
werd-> kopier lige mit svar.
Avatar billede werd Nybegynder
10. juni 2002 - 16:46 #9
nanoQ det er lovligt at lave backop til eget brug da det er yderst sjældent at firmaer bruger den originale cdrom.

resten>> sådan
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:47 #10
resten, faktisk vil MS ikke engang have at man laver backup's af deres originalskiver. Men jeg tror ikke det er en regel de håndhæver.

Vi gør det selv her i virksomheden, da vi altid opbevarer originalskiverne i brandboks. Jeg spurgte på et tidspunkt vores kontaktperson hos Microsoft om det samme. Her fik jeg svaret, at iflg. Microsofts licensregler må skiven på ingen måde kopieres. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:48 #11
Det skal siges, at han selv var ligeglad med at vi gør som vi gør... det tyder jo på det er en regel der ses lidt stort på :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:50 #12
werd, hvorfor lægger du den forøvrigt som et svar?  :)
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 16:51 #13
Ja det kan være da,for jeg mener bestemt at have læst at M$ selv anbefaler man laver backop af deres skiver.

Og til dig "werd" det er da at kopier mit svar.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
10. juni 2002 - 17:33 #14
resten > der gik 16 sek ;)

tror ikke han havde set dit svar..
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 17:42 #15
Bundgaard-> hvor lang tid er der mellem  16:42:49 og 16:44:14
Avatar billede werd Nybegynder
10. juni 2002 - 21:55 #16
det r ikke den første du skal tage efter... men glem det nu ;o)!!!
Avatar billede congame Nybegynder
11. juni 2002 - 00:09 #17
Man tager meget simpelt, og trækker de filer du vil have brænd over på dit brænder-drev(husk der skal sidde en tom cd i når du kopier filerne).
Du kan også højreklikke på de filer du vil have brænd ud, og vælge "send til" og så vælge dit brænder-drev.
Enten trykker du på det "tip" der popper-up nede i proceslinjen, dobbelklikker du på dit brænder-drev.

Og lige en sidste ting.
Når et firma køber et MS programmer, kan de sagtens nøjes med at købe en original kopi, og derefter købe den mængde licenser de har brug for at kunne brænde i x antal kopier.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
11. juni 2002 - 00:13 #18
resten > hmm..misforstod..

troede det var din kommentar 16:43:58 og hans 16 sek efter du mente ;)

men lad os svine hinanden på icq istedet:P
Avatar billede congame Nybegynder
11. juni 2002 - 00:13 #19
glem den først del jeg skrev, man kan vist godt sige jeg misforstod spørgsmålet. Men den anden del skulle meget gerne kunne bruges.
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 08:44 #20
werd-> vi misforstod hinanden *GG* :-)

Bundgaard-> Kom bare anton *GG*
Avatar billede congame Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:14 #21
luk nu spørgsmålet og giv point