Avatar billede thehollow Nybegynder
10. juni 2002 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lukke vindu

Dette er nok et enkelt spørsmål, men jeg trenger dog et hurtig svar.

Jeg vil lukke et browservindu. Fram til i dag har jeg trodd at koden for det er "window.close();" eller "self.close();".

Men skriver jeg det får jeg opp et windows-spørsmål om jeg vil lukke browservinduet. Det er jeg ikke interessert i. Jeg vli bare ha lukket vinduet UTEN noen spørgsmål. Problemet, tror jeg, er at browser-vinduet ikke åpnes med "window.open();". Det blir åpnet ved å dobbeltklikke på en html-fil.

Kan noen hjelpe meg?

// theHollow
Avatar billede clus Nybegynder
10. juni 2002 - 14:03 #1
Du kan ikke lukke et browservindue uden en alertbox med mindre det er åbnet via javascript :-9

Clus...
Avatar billede thehollow Nybegynder
10. juni 2002 - 14:16 #2
Ikke noen mulighet i det hele tatt? Det er da ekstremt sært?

// theHollow
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. juni 2002 - 14:28 #3
Tahidr tahidr... jeg vil lave en drilleside der lukker folks browser for næsen af dem når de surfer ind på min webside.

Mej jeg tror ikke du er sådan en, men du kender utvilvlsomt et par stykker der ville synes det var hyleskægt at irritere folk på den måde.
Og det kan også misbruges til værre ting.

Så det mås man ikke.

mvh JakobA