Avatar billede asger Nybegynder
03. august 2000 - 11:53 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

søger betatestere

Hejsa...

... jeg er igang med at lave en php chat som kører via en mysqldatabase, og jeg ønsker at tjekke sikkerheden, da jeg har selv har set mange huller i andre chatsystem fx, den som kører på www.newhome.dk.

Jeg er dog ikke blevet færdig med systemet endnu, men når jeg bliver vil jeg gerne have at der er nogle erfarne programmører/hackere *G* som prøve om de kan finde nogen sikkerhedsfejl.

Har du lyst til at hjælpe og tjene 60 point så skriv lidt om hvem du er og hvad du beskæftiger dig med.

Hilsen Asger
Avatar billede lojmann Nybegynder
03. august 2000 - 11:58 #1
Uddyb lige \"problemet\" lidt :)
Avatar billede whocarez Nybegynder
03. august 2000 - 11:59 #2
Warning: Missing argument 2 in call to skriv() in funcs.php3 on line 4

ved oprettelse af nick !!!
Avatar billede whocarez Nybegynder
03. august 2000 - 12:02 #3
fik osse lige en fejl ved logout!!!!!!!!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. august 2000 - 12:03 #4
Han vil gerne have os til at hacke os gennem systemet....
Avatar billede razor Nybegynder
03. august 2000 - 12:18 #5
kunne være meget sjovt
Avatar billede parazite Nybegynder
03. august 2000 - 13:06 #6
Tror det manden prøver at sige er, at han selv har lavet en chat i stil med den på NewHome.dk, og han gerne vil finde alle fejlene, så den ikke ender som NewHomes...

Jeg er frisk! :o)

- Parazite
Avatar billede mpj Nybegynder
03. august 2000 - 13:27 #7
Må vi gerne smadre den???? *g* please *s*

Jeg er med!

Lidt phpprogrammør, DHTML, har lidt erfaring med hacking... postmaster@mpj.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
03. august 2000 - 13:40 #8
Kan HTML, en del JavaScript og en smule php, men har chattet de sidste 2 år, så ved en del om hvordan de virker, og hvordan man kan omgå dem. Har da også leget en smule med hacking... dog ikke det store.

Skriv når der skal ske noget! :o) shaz@anarki.dk

- Parazite
Avatar billede mpj Nybegynder
03. august 2000 - 13:47 #9
TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING TESTNING

*lol*
MPJ
Avatar billede gaflen Nybegynder
05. august 2000 - 06:47 #10
webmaster@newhome.dk - Vi har oplevet en del fejl i tjatten, og ønsker selvfølgelig ik en bug tjat ...- det vi ønsker af jer er at lokalisere nogle af fejlende..\'!
Avatar billede asger Nybegynder
05. august 2000 - 10:22 #11
HALOOO JEG EJER IKKE DEN CHAT PÅ NEWHOME.dk JEG ER IGANG MED AT  LAVE EN CHAT OG VIL IKKE HAVE AT DEN ER LIGE SÅ NEM AT HACKE SOM DEN PÅ NEWHOME!!!!

jeg prøver igen... har du lyst til at være betatester på den chat jeg er igang med at lave (IKKE DEN PÅ NEWHOME) og ja du må gerne hacke den kommende chat så meget du vil, for det skal undersøges om det kan lade sig gøre!

skriv lidt om dig selv og din e-mail
Avatar billede asger Nybegynder
05. august 2000 - 10:26 #12
parazite>> You are on the testing team!!
Du får en mail så snart den er oppe at køre.... på forhånd tak for hjælpen, og du skal s\'følig nok få dine 60 point når det hele er overstået:)
Avatar billede mpj Nybegynder
05. august 2000 - 14:00 #13
Årrrhhhh Hvad med mig?
Avatar billede mpj Nybegynder
05. august 2000 - 14:14 #14
Nej glem det...!
Avatar billede buba.dk Nybegynder
09. august 2000 - 13:43 #15
ok
Avatar billede mpj Nybegynder
09. august 2000 - 15:30 #16
øhhhh???? ok til hvad?
Avatar billede sorenmh Nybegynder
15. august 2000 - 16:46 #17
buba.dk ---> du er en skummel fætter... Hvad sagde du ok til?
Avatar billede gaflen Nybegynder
16. august 2000 - 00:58 #18
Rasmus & David ... hvorfor siger i ik bare at det er www.newszone.dk \'z tjat i vil ha teZtet\'???
Avatar billede parazite Nybegynder
16. august 2000 - 01:22 #19
Dennis: Hmmm... du mener altså, at Rasmus skulle have oprettet profilen Asger for 461 dage siden, have ventet strategisk, og så stillet spørgsmålet nu? Og så skulle jeg have svaret for at få det til at se realistisk ud? For 461 dage siden var konceptet NewsZone ikke engang påbegyndt! Dennis... tænk lidt...

Alle: http://www.NewsZone.dk er blevet fjernet fra serveren pga. visse problemer med andre medarbejderes troværdighed. Kommer igen når vores nyindkøbte server er oppe.
Avatar billede asger Nybegynder
26. august 2000 - 20:54 #20
afsluttet pga. manglende interesse
Avatar billede parazite Nybegynder
28. august 2000 - 00:07 #21
Manglende interesse? Tjaeh... hvis du nu var kommet med et link til denne chat du snakker om, så ville der måske have været LIDT flere ivrige sjæle, klar til at hjælpe.

- Parazite
Avatar billede asger Nybegynder
28. august 2000 - 15:56 #22
jeg er ikke færdig med at udvikle chatten og ville derfor være på forkandt med begivenhederne og i god tid søge nogle betatestere som når chatten var færdig gad at hjælpe, men da der ikke var nok folk der gad det, så lukkede jeg spørgsmålet.

Vil gerne prøve igen når chatten er færdig, men det virker useriøst at folk kun gidder melde sig hvis der er et link med det samme!
Avatar billede parazite Nybegynder
28. august 2000 - 16:12 #23
Kan da godt forstå at du gerne vil være på forkant, men SÅ meget på forkant? Folk melder sig efter hvor meget tid de har på det tidspunkt hvor spørgsmålet bliver stillet, og du kan jo ikke forvente at de er ligeså tændte på ideen, når chatten endelig er færdig. Vi er alle computermennesker, og vores hverdag er vel ligeså travl som selve udviklingen indenfor IT/EDB? Du skulle måske have ventet med at melde ud indtil du havde en fastsat dato for betatestingens begyndelse?

Forresten... har du et sted at hoste din chat? :o) Ellers er det da muligt mig og en ven er \'interesserede\'.

- Parazite