Avatar billede sjoller Nybegynder
10. juni 2002 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logon på forskellige domainer ?

Jeg har et netværk derhjemme mellem mine to stationære maskiner og den bærbare.
Min bærbare ønsker jeg også skal kunne logge på netværket ude på kontoret og skolen.
Jeg ønsker dog ikke at skulle bruge forskellige profiler, men ønsker at samle det hele i én profil. Jeg kan se at XP understøtter administration af forskellige netværkslogon, men jeg kan ikke få det til at virke.
Er der nogle der kan hjælpe ?
Avatar billede sjoller Nybegynder
10. juni 2002 - 11:29 #1
Har selv løst problemet.... Hvor er XP dog bare etlækkert OS.... :-D (Selvom man ikke fatter hvorfor det gør som det gør eller hvordan...
Avatar billede konex Nybegynder
10. juni 2002 - 11:29 #2
Avatar billede sjoller Nybegynder
10. juni 2002 - 11:30 #3
Lukker spørgsmålet... ellers tak for hjælpen konex...
Avatar billede konex Nybegynder
10. juni 2002 - 11:31 #4
du må godt skrive løsning her.