Avatar billede kornmaaler Nybegynder
10. juni 2002 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

opdatering....hvad sker der?

Først vil jeg skynde mig at sige at vi benytter Azero.dk som hotel og det kan absolut ikke anbefales, der er bare for mange problemer. Dernæst vil jeg spørge om nogen kan fortælle mig om det også er hos dem fejlen ligger når nogle af vores kunder ikke kan se en opdateret version af vores site, også selvom de henter nye browsere og sletter cache o.s.v. Kan fejlen ligge hos os selv eller skal jeg ringe til deres service igen?
Og hvad kan jeg eventuelt gøre??
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
10. juni 2002 - 00:03 #1
Først skal vi vide hvilken side det drejer sig om
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
10. juni 2002 - 00:06 #2
Nej, fejlen er den at de f.eks. bruger et andet internet udbyder end du. Fx. har jeg telia. Jeg kunne godt se hvad jeg uploadede, men dem der havde TDC kunne ikke... Fordi TDC serveren (DK-hostmaster) ikke har opdateret deres server. Så det skal nok komme iløbet af 3-4 dage. Så det er hverken azero.dk eller dine venners skyld. Det er internet udbydernes skyld.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. juni 2002 - 00:15 #3
Hvis det er en alm. opdatering af jeres side. og folk ikke kan se den så er det en fejl hos Azero.dk. Det lyder dog meget mystisk.

Opdatering af nameserveren har ikke noget med en simpel opdatering af en side, men opdatering af IP. Hvis azero.dk eks. rygger jer fra en Unix til win. server
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. juni 2002 - 00:16 #4
Har du ringet til deres service før? Hvad sagde de?  Jeg vil sige at sådan som du omtaler problemet, så ligger fejlen et sted i at i evt. oploader til et forkert dir eller domænet dns driller.

Kan i se en opdateret vers. af siden engang imellem også er den væk eller?
Avatar billede kornmaaler Nybegynder
10. juni 2002 - 00:43 #5
Det drejer sig om følgende site: www.homebrew.nu
Det er ikke hos alle at problemet opstår, men hos nogle få som altså ikke kan se vores opdateringer på trods af at de har hentet explorer 6.0 og har slettet cache og alt muligt andet!
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. juni 2002 - 00:48 #6
Du bør nok kontakte Azero.dk imorgen, som kan fortælle dig præcis hvad fejlen skyldes. De har adgang til serveren og kan se om der, der ligger en fejl.