Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 02:44 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

www.tdaugaard.dk (DVD-Info)

Hejsa!!

Jeg vil gerne høre lidt ris & ros af mit site DVD-Info på www.tdaugaard.dk.

Jeg vil gerne høre om hvad i synes om designet, ideen og sitet i det hele taget.

Det er ikke HELT færdigt endnu (der mangler lidt indhold på forsiden og en del reviews, men det er det)

En karaktér på 13 skalaen ville være godt :)

Point bliver delt mellem alle BRUGBARE svar.

http://www.tdaugaard.dk/
Avatar billede terke Nybegynder
03. august 2000 - 08:08 #1
Fed side!

+´erne:
+ onMouseOver ved linksene har en fed effekt
+ Du har mange film på siden
+ Du anmelder købsstederne
+ Der er sikkert en del flere, som jeg har overset

-´erne
- Jeg synes at bunden af forsiden ser lidt rodet ud (Med chart-logoet på den ene side, og den der statestik dims på den anden side, da de ikke har samme størellse)
- Det var det værste minus jeg kunne finde ;-)

10/13

<Mig>Terke</Mig>
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 08:13 #2
Mange tak :)

Jeg ved godt at bunden af hovedsiden ser lidt dum ud, men det var det bedste JEG kunne finde på.. hvis du/i har nogle gode ideer til hvor jeg ellers kan placere alt det i bunden, eller placere det på en anden måde så skriv venligst :)
Avatar billede terke Nybegynder
03. august 2000 - 09:11 #3
Kunne man ikke placere dem nedenunder:
Copyright (c) www.tdaugaard.dk - Thomas Daugaard ?
Avatar billede terke Nybegynder
03. august 2000 - 09:22 #4
Og fjerne enten DVD, Hits eller placering på chart-tælleren så de får ca. samme højde?
Avatar billede rar Nybegynder
03. august 2000 - 10:23 #5
Hej tdaugaard

Jeg må gi\' Terke ret i at det er en fed side for ikke at sige rigtig fed side.

Det gælder det samme med +´erne og -´erne

Jeg har et forslag til bunden som du kan se på http://www.iceweb.dk/tdaugaard.gif

Regards

Rütger Jacobsen
http://www.iceweb.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 10:29 #6
<< rar >>

Det ser faktisk rimelig fedt ud.. det kigger jeg lige på.

Mht. det \"logo\" du har lavet (\"DVD|Info|tdaugaard\") så har jeg faktisk selv lavet et banner og en knap (yeps!) der kan ses under \"About...\" så jeg tror jeg bruger det istedet, men det ser sku fedt ud det du har lavet på http://www.iceweb.dk/tdaugaard.gif ...

Lav lige et svar så du kan være med i point fordelingen .. :)
Avatar billede rar Nybegynder
03. august 2000 - 10:42 #7
Hej igen der :o)

Jeg glemte at markere det som svar, bummer

Regards

Rütger Jacobsen
http://www.iceweb.dk

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 10:51 #8
Fino, fino... jeg venter med pointgivning til der er kommet nogle flere meninger ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 13:18 #9
Så, nu har jeg opdateret tdaugaard.dk med det forslag som RAR kom med... (mere eller mindre..)

Er det bedre nu ?? Jeg synes ihvertfald det ser fint ud.

Jeg har lige et ? mere. Synes i at jeg skal sætte den del (logoet & banneret) på alle siderne så det ser ens ud, eller bare på forsiden ??
Avatar billede rar Nybegynder
03. august 2000 - 14:35 #10
Jeg synes det har hjulpet en del men, bare et lille men, kan du ikke \'tvinge\'

\"If you like DVD-Info please click on my sponsors banner above to support this site!

Copyright (c) www.tdaugaard.dk - Thomas Daugaard\"

Ned i bunden af siden så det ikke svæver midt på skærmen.

Jeg tror ikke det vil gøre noget hvis du sætter sidehovedet på alle siderne ligesom det er på forsiden, du kunne jo evt. lave en lille rotation af forskellige bannere.

Rütger Jacobsen
http://www.iceweb.dk
Avatar billede prodic Mester
03. august 2000 - 16:09 #11
well, siden ser ganske fin ud. Den virker bare meget tom i mine øjne. Det kan være det kun er mig der har den holdning.

Siden virker fint rent udseendemæssigt, men den trækker altså til højre pga dine statistik-ting. Og det kan vel ikke være meningen.

Alle de links jeg hat prøvet virker ganske fint, god måde at bruge MouseOveren på.

Skriften er lidt svær at læse i kursiv(ihvertfald ordet choices under settings, den grublede jeg længe over).

Men en dejlig rolig side, uden alt for meget rodenrundt i Gif-butikken.

Har du set den i 800, den virker meget bred siden...

karakter : 8@13

p.s du har sku fået mange films med på listen. Respekt
Avatar billede martin100 Nybegynder
03. august 2000 - 16:13 #12
9@13 fedt design ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 20:34 #13
<< til alle >>

Er det muligt at få af vide hvilken opløsning i ser sitet i ??

Jeg sidder selv i 1280x1024 (men checker en gang i mellem i en lavere..)

<< rar >>
Vedr. at smide copyright notice & please click banner tingen i bunden, så er grunden til at de er der hvor det er nu er at siden er optimeret til at kunne ses helt uden at skulle scrolle hverken horizontalt eller vertikalt (med mindre siden kræver det pga. plads mangel). i 800x600.

<< prodic >>

Du har ret, den er meget tom på nogle af siderne, herunder forsiden, men jeg aner simpelt hen ikke hvad jeg skal skrive på forsiden...

Og ja, jeg har set den i 800x600. se ovenstående til << rar >>.

Og tak .. min egen lille samling!! (men den har kostet!!)

Jeg er i gang med at lave nogle små ændringer på sitet, så ligeså snart det er uploadet skriver jeg det lige så i kan kigge igen og se hvad i synes.

Jeg sætter point antallet op til 255 point fordi i er kommet med sådan nogle gode svar.

<< martin100 >>
Tak :) men det kan jeg ikke \"bruge\" til noget i udviklingen af mit site, derfor vil du ikke på nuværende tidspunkt indgå i point fordelingen.
Avatar billede martin100 Nybegynder
03. august 2000 - 20:44 #14
helt ok ...
Avatar billede prodic Mester
03. august 2000 - 21:32 #15
jeg har lige tjekket den i 1280...hvordan har du det selv med al den plads forneden? men man skal jo tilpasse sig til \"alle\" størrelser..fra 800 og opefter.

Personligt ser jeg den i 1024, og er godt tilfreds hvis man også kan se hele siden i 800. Alt derover er fråds af god hardware.

p.s nu ved jeg da hvor jeg skal lede når der kommer en ordentligt DVD-afspillre på markedet.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 21:38 #16
<< prodic >>

Jeg har det rimlig dårligt med alt den plads, men det er kun på 2-3 af siderne (og sitet er ikke helt færdigt endnu).

<< til alle >>

Jeg vil gerne lige gør dem der har læst mit review af DVD House opmærksom på at det var fejlanmeldt. Da jeg kiggede på sitet og reviewed det for ca. 1 måned siden så det forfærdeligt ud, men nu er det blevet meget pænere, og jeg har derfor re-reviewed DVD House. Jeg opdaterer sitet om en dags tid (så er der også rettet nogle små fejl og sådan noget)

Jeg begynder at skrive reviews om filmene om et par dage, så om ca. 14 dage-3 uger skulle der gerne være reviews up af alle de film jeg har på listen. (af dem jeg har set...)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 21:39 #17
Nu har jeg fået hvad jeg ønskede af kritik/ris/ros, så jeg lukker spm.

Når mit site er opdateret igen og klar til at køre opretter jeg et nyt ? som ejg håber i alle vil detage i ligeså aktivt som i dette.

Mange tak skal i have!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. august 2000 - 21:41 #18
Håber i er tilfredse med point fordelingen.

<< martin100 >>
Du gav mig trods alt en karaktér, så tak for den :)
Avatar billede denboj Nybegynder
05. august 2000 - 11:24 #19
hmm - hvor er siden blevet af ? ? ? ? ?
og det var godtnok også hurtigt at du afsluttede spørgsmålet :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. august 2000 - 15:37 #20
<< denboj >>
Siden bliver uploaded (den reviderede side) i dag omkring kl. 18:00.

Ja, det har du ret i. (at det var hurtigt), men jeg havde fået det input jeg ønskede med dette spørgsmål, så derfor så jeg ingen grund til at lade det stå åbent.

Når den nye side er uploaded opretter et nyt ? magen til dette hvor du er meget velkomment at deltage!
Avatar billede denboj Nybegynder
06. august 2000 - 06:58 #21
Du melder bare ud hvornår du er klar :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. august 2000 - 07:10 #22
Jeg har oprettet et nyt ? i samme kategori med titlen:

www.tdaugaard.dk (DVD-Info) #2 ..

Jeg har ikke lige et link til ?\'et ..