Avatar billede cashman Nybegynder
09. juni 2002 - 13:23 Der er 4 kommentarer

IRC bouncer til Windows

Inden folk skælder ud, vil jeg lige sige jeg har gået andre spørgsmål med lign problemer igennem.

Jeg søger en IRC Bouncer til windows. Men den skal ikke "bare" være en IRC-Proxy.

Det jeg ønsker, er at den skal kunne:

Lade brugeren forstætte med at være på irc, selvom brugeren er logget af. F.eks. ved at skifte fra <nick> til <nick|offline> når brugeren logger af.

Jeg ved der findes en bouncer til Linux der kan dette. Men er der nogen der ved om der findes et win32-baseret der kan?
Avatar billede rahzei Nybegynder
21. juni 2002 - 18:51 #1
hvis du tænker på psybnc, kan man godt få den til windows. Jeg har den nemlig :), men har desværre et problem med den ikke vil connecte til en irc server, men regner dog med problemet ligger hos mig selv :)
Avatar billede budda Nybegynder
27. juli 2002 - 09:55 #2
link? :)
Avatar billede menthos Nybegynder
26. september 2002 - 16:49 #3
jeg tror også det er bedst med en psybnc... du ka få den på:
http://www.eggdrops.de/download/psybnc.exe <-- den nyeste psybnc til windows :)
Avatar billede budda Nybegynder
26. september 2002 - 18:38 #4
Jeg har også Psybnc..det eneste du skal huske er når du connecter første gang skriver du et pass det er admin bruger