Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2000 - 20:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Outlook crasher

Jeg bruger Windows 98, Outlook Ekspress 5.
Han bruger Windows NT, Work Station, m. service pack 6 og Outlook 2000.

Hvergang jeg sender ham en email så modtager han den. Men hvis han trykkre på den for at læse den, crasher hans Outlook fuldstændigt!

Vi kan har begge to ingen problemer med at modtag og send emails fra andre personer.

Avatar billede 8800 Nybegynder
02. august 2000 - 22:23 #1
Problemet er at der er utroligt mange problemer i 2000 udgaven få ham til at slette den, og derefter installere M O E 5 så virker det! (point)
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. august 2000 - 23:41 #2
8800>> Øhhh.... \"(point)\" ??

stigc> Er der ikke kommet en Service Pack til Office pakken? Det kunne jo godt være at der var et fix ... ellers kan jeg ikke lige se hvad der skulle være så speciel ved dine mails... :/
Avatar billede slartie Nybegynder
03. august 2000 - 21:17 #3
Hvis \'han\' kan afinstallere sin service pack 6, så  ville det være et hit, da det siges at 6\'eren indeholder et par ubehagelige fejl.

En geninstallation af Outlook 2000 kan også meget vel hjælpe (har selv oplevet at 2000\'eren dør ved ny mail)

En tredie ting. Det kan være hans .pst fil er smadret.

Kopier .pst til et sikkert sted (han har sikkert nogle mails han gerne vil gemme). Husk Outlook 2000 skal være lukket inden du kan kopiere .pst filen. Start derefter Outlook 2000 op og gå så ind i Tools -> Services, og fjern hans \'Personal Folders\' .. så tilføjer du personal folders igen, og dermed laver en ny .pst fil ..

Hvis ikke det virker, så er jeg ved at løbe tør for ideer :-)

// PolarBear