Avatar billede gotcha Nybegynder
02. august 2000 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I???

Prøv at kigge på følgende:

http://users.cybercity.dk/~cfs4226

Det er blot et midlertidigt layout, men jeg kan ikke rigtig finde noget, der ser godt ud. Nogle forslag (prøv også at kigge på SMS Sender, selvom jeg åbenbart ikke må udføre ASP-script for CyberCity)???

(siden skal være en undersektion til min rigtige side, der bliver langt mere interaktiv).
Avatar billede laserzap Nybegynder
02. august 2000 - 20:39 #1
Fed side, Behold dog den ;-)
Avatar billede terke Nybegynder
02. august 2000 - 20:50 #2
100% enig, nam nam!
Avatar billede denboj Nybegynder
03. august 2000 - 01:42 #3
Det var godt nok ikke lang tid du gav til at svare - Også et skægt vurderingskriterie du holder dig :-) - Den er lidt langsom og der mangler nogle bogstaver.
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2000 - 14:35 #4
Lidt leg med flash, som ser rimelig kunstnerisk. Er der rigtig, at hele menuen i venstre side kun giver nogle bemækninger i display?

undermenu giver følgende svar:

Not Found
The requested URL /~cfs4226/Redirections.html was not found on this server.

Hvad er egenlig tanken med din Site?

Hvad med at bruge adresseringen comtoditsidenavn i stedet for den nummersuite du har hos CyberCity.

Karakter 8 @ 13