Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:09 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Mus går amok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey,
I kender det nok har hørt det masser af gange... min mus går amok!!! Jeg rør den en smule og så fiser den runde i de fire hjørner markere alt og åbner alle mulige ting.... hvordan fikser man det???
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:10 #1
Ehh.. Er den trådløs ?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:11 #2
Måske er det batterierne der er flade..
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 01:12 #3
Optisk mus? find en bedre overflade! det kan oftest være et problem med glasborde og blanke flader!
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:15 #4
nopz helt normal track ball mus MED ledning...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:16 #5
Wow.. Så prøv lige museindstillinger i kontrolpanel.. Måske din sensitivity der er i top!
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:20 #6
nopz... sad og gammede CS pludeslig fyrede den op og ned bare jeg rørte musen en smule. Sådan var den også ude i windows.... nu kan den slet ikke finde min mus (hmmm) Nu fjernede jeg mit USB joystick ( som er sat i tidligere idag ) nu fandt den musen... men den gør stadig det underlige med at markere og faktisk højer klikke på alt så snart jeg rør musen!!
Avatar billede lindof.dk Nybegynder
09. juni 2002 - 01:23 #7
pRØV AT TAG KUGLEN UD OG RENS DEN INDE I...

MIN HAR OZ GJORT DET..

/LINDOF
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:24 #8
Har du sådan et knækket tastatur med sådan en knap i midten der ligner en mus ?

Så er det nemlig den! :D
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:28 #9
Det hjalp ikke at rense den...
Og nej jeg har ikke det knækkede tastatur.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:29 #10
Kan du evt. sætte en anden mus til ?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:31 #11
Sider og overvejer geninstallation af win2000.... kan man sagtens gøre det oven i det gamle system? (win2000)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:31 #12
Prøv lige at sætte en anden mus til først og se om det er musen har fået rabies.. :)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:41 #13
en anden mus ser ud til at virke fint :( Så der må være min trackball mus der er fucked.... argh for meget
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:42 #14
Hehe.. Altid gøre det mest enkle først.. Det er tit der problemet er..
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:44 #15
jep mange tak :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 01:46 #16
Tak for point'e.. Måske kan du få repareret den rabies-ramte mus, hvis den var dyr.. ;)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juni 2002 - 01:47 #17
hehe køber en ny hvis jeg ikke får den til at virker ;) men mange tak...