Avatar billede rdc Nybegynder
08. juni 2002 - 21:54 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

VM - Ville bare høre om i også......

DavZ

Jeg ville såmænd bare høre om i også synes at dommerne i VM er dårlige. Efter:
Tyrkiet 1 - 2 Brasillien (Ufortjent af brasillien)
Italiens kamp hvor de ikke fik deres to mål, som scoring.
osv..

Tak
Avatar billede martin_n Nybegynder
08. juni 2002 - 21:58 #1
Jeg syntes også at dommerne er elendige!!
Avatar billede rdc Nybegynder
08. juni 2002 - 21:59 #2
Godt at høre martin_n
Avatar billede rdc Nybegynder
08. juni 2002 - 21:59 #3
Jeg ved ikke helt, men jeg har hørt at dommeren til Tyrkiet - Brasillien er blevet fyret, men hvad fanden kan man bruge det til nu.
NU HVOR SAGEN ER AFGJORT.
Avatar billede rdc Nybegynder
08. juni 2002 - 22:00 #4
Den straf som Rivaldo fik 58.000 kroner fordi at han lavede skuespil. Som om det betyder noget for ham. Manden er jo stenrig.
Avatar billede flowerdead Nybegynder
08. juni 2002 - 22:23 #5
Jepper, det er ikke engang en halv dagsløn for ham... Det er til grin.

Mens vi er ved elendige dommere - så er det lidt af en fadæse at FIFA udpeger en så uerfaren dommer som ham i Danmarks kamp mod Senegal (hans første internationake kamp nogensinde).
Avatar billede justdoit Nybegynder
08. juni 2002 - 23:09 #6
Det er da ved at være pinligt hva! Det er snart ikke det gode spil, men de dårlige dommere der afgøre VM

Held og lykke på tirsdag DK
Avatar billede swordcat Nybegynder
09. juni 2002 - 00:20 #7
Det er pisse dumt, at et hold som Brasilien vinder på den måde. Hvad Rivaldo gjorde i kampen mod Tyrkiet er rent til grin, så er jeg sku ligeglad om han fik den bøde eller ej, for nu ved verden også, at han er en klam og unfair spiller.

VM er ikke hvad det har været, for man spiller ikke rigtig fodbold længere, men en en blanding af held og skuespil....på den måde kan man, hvis man har heldet med sig, sikre sig et straffespark = skuespil.