Avatar billede breeze Nybegynder
08. juni 2002 - 21:50 Der er 15 kommentarer

popups?

jeg har på en eller anden måde fået fravalgt at jeg kan se popups? dvs at alle links man klikker på ikke kommer op overhovedet! hvordan vælger man det til igen? jeg kan ikke finde det under internetindstillinger!!
HJÆÆLLPPP
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juni 2002 - 22:05 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
08. juni 2002 - 22:41 #2
bufferzone - Du er da vist for ivrig efter at få afgivet svar (point, måske!). Såvidt jeg forstår spm. søges der IKKE en PopUp Killer. *LOL*
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juni 2002 - 22:46 #3
Jeg er fuldstændig helt og aldelse ligeglad med point. Så vidt jeg ved er en pupopkiller den eneste måde at slippe af med disse, men hvis jeg kan lære noget også, så ville jeg være mere end tilfreds.
Hvad med så at svare menden hvid du bedre end jeg forstår hvad han ønsker, ljeg lytter med glæde
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
08. juni 2002 - 22:51 #4
>>bufferzone: Hvis du læste spørgsmålet ordentligt, ville du forstå at han ikke vil af med med popupsene, men han vil gerne se dem.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juni 2002 - 22:52 #5
halifax>Jeg har lige læst spørgsmålet igen, nu forstår jeg hvad du mener. Jeg tror lige jeg kikker efter en popupgenopliver, ;-))
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juni 2002 - 22:53 #6
Jeg kunne simpelhen ikke forestille mig at der faktisk findes folk der gerne vil se disse
Avatar billede halifax Nybegynder
08. juni 2002 - 22:55 #7
Kunne du bare ikke forestille dig at læse - ikke lytte - ordentligt. Derfor skrev jeg, at du var for hurtig til at svare - uden ønske om, at få et lidt næsevist svar tilbage.  :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juni 2002 - 23:10 #8
De dybest følte undskyldninger, point taken
Avatar billede breeze Nybegynder
09. juni 2002 - 10:27 #9
der er åbenbart mange der har misforstået mit spørgsmål og har endnu ikke modtaget et eneste korrekt svar! Det er ikke alle de reklame popups jeg vil se, det er dem hvor man fx ser profiler på chatsider, billeder i større format, artikler osv. det er dem jeg skal ha slået til igen!!! stadigvæk HJJÆÆÆLLLPPP
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. juni 2002 - 12:40 #10
Da jeg kan se popups, må mine indstillinger virke. Jeg har lavet en gif af mine indstillinger som du kan bruge til sammenligning. du kan se dem her

http://www.bufferzone.dk/images/sik.gif
Avatar billede halifax Nybegynder
09. juni 2002 - 17:07 #11
Det er godt nok et mystisk problem du har  -  og der mangler svar på. Det kunne lyde som noget grundlæggende ved din IE, der er blevet ødelagt.
Har du overvejet at geninstallere Internet Explorer?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
10. juni 2002 - 09:54 #12
bufferzone du er vist vild med at reklamer for dig selv. Det er vel ikke helt lovlig.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. juni 2002 - 17:13 #13
Hvad er ikke helt lovligt, Hvis det er billedet du referere til, ligger jeg det gerne op på din server, hvis du giver mig lov
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
11. juni 2002 - 07:48 #14
Det er da din reklame for din dårlige hjemmeside
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
17. december 2009 - 18:10 #15
hvad sker der med de popups