Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. juni 2002 - 19:41 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Opgradere Flash Bios

Jeg har en gang tilbage i 1998 prøvet at opgradere min bios på et gammelt bundkort, og det gik galt, kunne intet bag efter, derfor er det med skepsis at jeg igen for blod på tanden.
Jeg har en Asus L8400 Notebook fra sidste år og her er mit sp
Hvad vil jeg kunne forvente at få ud af en opgradering ?
Hvad kan der ske, "der må ikke ske noget da det er den eneste jeg har lige nu."

Jeg har fundet frem til følgende
http://www.asus.com.tw/inside/downloadmap.htm
Og en guide til hvordan jeg skal gøre
http://www.asus.com.tw/inside/flash_nb.htm

Men vil jeg kunne mærke noget mærkbart for kan jeg ikke det så syntes jeg ikke jeg har lyst til at lege med det

MC
Avatar billede signout Nybegynder
08. juni 2002 - 19:44 #1
Hvis der absolut IKKE må ske noget med den så lad hellere være. Selv om de gør hvad de kan for at sikre sig at det ikke sker, så ved man aldrig.
Der er sandsynligvis rettet nogle fejl i din BIOS, men hvis maskinen for dig virker som den skal så er der ingen grund til at opgradere den.
Avatar billede gathond Nybegynder
08. juni 2002 - 19:46 #2
tjaah, hvad du får ud af det afhænger jo helt af hvad der er af forbedringer i de forskellige bios versioner der er kommet siden den du har. Men hvis de ændringer der er (kunne ikke lige finde en changelog via dine links) ikke retter noget du har nogen problemer ved / tilføjer noget du har brug for så vil jeg ikke mene at der er nogen grund til at opdatere den, hvis det nu går galt igen.
Jeg har dog ikke selv haft nogen problemer med at opdatere bios, men det er da altid lidt spændende om den booter bagefter :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. juni 2002 - 19:46 #3
ok den fungere upåklageligt, så jeg tror bare jeg beholder den bios jeg har nu *GG* takker

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. juni 2002 - 19:48 #4
sidste gang kunne jeg slet ikke komme i kontakt med mit keybord, og den talte ram op og så sagde den bare Blaaaaaaaa fuck dig jeg gider ikke mere sååå

MC