Avatar billede blader1 Nybegynder
08. juni 2002 - 17:40 Der er 1 løsning

Worldcraft

hey...!!

jeg har et problem med worldcraft når jeg skal til at Execut mapen kommer der en felj med at den ikke kan finde .bsp filen og .pts filen
der står:

Executing...
Command: Copy File
Parameters: "d:\banner\ch_nazty\ch_nazty.bsp" "D:\Spil\HL\cstrike\maps\ch_nazty.bsp"

Executing...
Command: Copy File Parameters: "d:\banner\ch_nazty\ch_nazty.pts" "D:\Spil\HL\cstrike\maps\ch_nazty.pts"

The command failed. Windows reported the error:
  "Den angivne fil blev ikke fundet
Avatar billede blader1 Nybegynder
11. juli 2002 - 11:04 #1
hm....ingen svar :( Snøft