Avatar billede kimo- Nybegynder
07. juni 2002 - 23:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et Popup

HejZa jeg har en falsh fil hvor jeg vil have når man klikker på "en knap" hvor man så skal gå til "X" en anden side altså..!
Men jeg vil have at den popper up istedet men jeg ved ikke hvilken Funktion/Action jeg skal bruge!??

/Kimo-
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. juni 2002 - 00:20 #1
Avatar billede nexion Nybegynder
08. juni 2002 - 14:35 #2
on (release) {
    getURL("java script:PopWin('http://dinside.html,bredde,højde);");
}

Bredde og højde angives i px.
I din html fil:

<script language="JavaScript">
function PopWin(url,w,h) {
leftPos = Math.round((screen.availWidth-w)/2);
topPos = Math.round((screen.availHeight-h)/2);
window.open (url,'nyt','width='+w+',height='+h+',left='+leftPos+',top='+topPos+', toolbar=No,menubar=No,location=No, scrolling=NO,resizeable=NO');
}

Så skulle den gerne åbne det nye vindue i centrum af din skærm.
Avatar billede kimo- Nybegynder
09. juni 2002 - 20:41 #3
Hvad er det der skal stå i den der html fil?
For jeg ville bare hvade den skulle åbne siden altså en jeg ikke selv havde adgang til,som skulle poppe up!
Avatar billede kimo- Nybegynder
13. juni 2002 - 17:31 #4
Vil gerne havde min POINTS NÅR I IKKE SVARE!