Avatar billede bjk Nybegynder
07. juni 2002 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Besvarelse går tabt ved time-out

Jeg var logget på og gav mig til at skrive et langt og udførligt svar. Da jeg så var færdig og sendte svaret afsted fik jeg at vide at jeg skulle være logget på. Det er for så vidt ok, problemet er bare at mit udførlige svar herved gik tabt, og jeg kunne heller ikke få det tilbage med backbrowse. Det er helt sikkert at jeg ikke gider skrive de hele forfra for de sølle 30 point, altså har jeg spildt tiden og en bruger er gået glip af et svar. Kan der ikke gøres noget ved dette problem?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. juni 2002 - 22:21 #1
Jeg plejer lige at kopiere teksten inden jeg sender den.. ;)
Avatar billede bjk Nybegynder
07. juni 2002 - 22:24 #2
Ja, det vil jeg også gøre næste gang. Men det hjælper ikke første gang det sker. Og jeg glemmer nok alligevel at gøre det :) (som denne gang, hvor jeg godt nok havde overvejet at det nok var bedst at gøre, men alligevel glemte det :P)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
07. juni 2002 - 22:33 #3
kender det godt hat selv været ude for det samme nogen gange - gør nøjagtig som angel_seraphiel - kopierer teksten inden jeg sender.

Når du har prøvet det nogen gange, skal du nok huske det :D
Men du har ret det er faktisk lidt irriterende...
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. juni 2002 - 21:26 #4
det er bedre at svare i notepad i et vindue vedsiden af og så paste ind tilsidst.
Det giver også bedre overblik når svaret er lidt langt.

mvh JakobA
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. juni 2002 - 00:38 #5
Jeps jeg opleder det også tit. Det er dog blevet bedre på det sidste.
Jeg husker som regl ctrl-a, ctrl-c inden jeg trykker udfør. Så snart jeg glmmer det så kommer problemmet :)