Avatar billede bossy Nybegynder
02. august 2000 - 13:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook kalender vs. Schedule+

Hvis man booker møder for andre i andres kalendre i et firma, kunne man i Schedule+ 7.5 se hvem der havde booket et møde i den anden persons kalender. I outlook kan jeg ikke lige umiddelbart se hvem der har booket møde for hvem osv.

Er der nogen som kan finde en løsning på det problem ???? Så er han/hun en helt !!
Avatar billede lae Nybegynder
15. august 2000 - 14:40 #1
Hvis nogen har booket et møde i min kalender, kan jeg under \"arrangør\" se hvem der har booket mødet. Under \"mødeplanlægger\" kan jeg se hvem de andre inviterede er. Dette gælder både 97 og 2000.
Har jeg mon forstået dit spørgsmål korrekt ?
Avatar billede bossy Nybegynder
15. august 2000 - 14:46 #2
Spørgsmålet er forstået rigtigt, men hvor finder du lige funktionen \"arrangør\" Jeg kan sgu\' ikke finde det....
Avatar billede lae Nybegynder
15. august 2000 - 14:52 #3
hvis du dobbeltklikker på mødet, står der \"arrangør\", lige ovenover \"emne\".