Avatar billede tblaster Nybegynder
07. juni 2002 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ting i database

Hejsa

Jeg har følgende som jeg gerne skal have lavet i min database:

Lige nu starter formularen frmVaregruppe når databasen loades ... denne skal ikke starte som standard!

1. Der skal laves en start menu (som åbnes når databasen åbnes). Denne skal indholde følgende links:
Produkter
Leverandør
Prislister
Forespørgelser
Statestik

2. Foreløbeligt skal der ikke laves noget under produkter. Bare lad den vær inaktiv.

3. Foreløbeligt skal der ikke laves noget under leverandør. Bare lad den vær inaktiv.

4. Følgende skal være under menu punkt Prislister:
Privat
Erhverv

Når man trykker på dem skal de lave en prisliste med de vare der nu er afmærket som privat eller erhverv. Den der er lavet har delt dem op i to rækker, de skal gerne deles op i 3 rækker!

5. Følgende skal være under menu punkt Forespørgelser:
Liste over forespørgelser
Søg

Under søg skal der være følgende muligheder:
Efter:
    Navn
    Nr
    Dato

Det giver vel sig selv at den skal vise alle forespørgelser, en pr side hvis man trykker på liste over forespørgelser!

6. Følgende side skal vises når man trykker på Statestik:

En side der viser:
Information om antal produkter i databasen
Information om antal leverandør
Information om antal genererede forespørgelser

Databasen kan hentes her:
http://www.just2funny.dk/1.mdb
Avatar billede terry Ekspert
07. juni 2002 - 17:45 #1
what are you expecting to give?
Avatar billede terry Ekspert
07. juni 2002 - 17:46 #2
you can send me a mail terry@santhell.dk and we can perhaps work something out?
Avatar billede mhv Praktikant
13. juni 2002 - 21:54 #3
hvis du endnu ikke har fået dine ændringer lavet, skal du være velkommen til at kontakte mig. mhv@mhv.dk
Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:33 #4
Det skal ikke tage mig mange timer, at lave de ændringer.
- Jeg har før programmeret et stort databasesystem (Investor Management System) i Access...

Se mere på www.pedersenwallberg.dk, hvis du er interesseret...

/LP
lp@pedersenwallberg.dk
Avatar billede tblaster Nybegynder
27. juni 2002 - 12:48 #5
Lukker og slukker!